1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 5100 näyttö

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Sammen, 28/10/04.

1. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Moi!

Pika kysymys:
    Minulla on 2kpl nokian 5100.
    Yhessä on kirkaampi näyttö,ja toisessa on tummempi.
    Se kirkaampi on vanhempi,olen yrittänyt mennä asetuksien kautta säätämään mutta se ei auta...Pitääkö pistää huoltoon?

Kiitos etukäteen!

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Noissa näytöissä on eroja, se ei ole vaihtoperuste takuuseen ainakaan. Mut jos säätö ei valikosta toimi ja takuuta on ni kannattaa viedä huoltoon tottakai.

3. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse hommasin juuri 5100:n käytettynä, näytönsäästäjässä kelloa hävin tuskin erottaa kun se on niin haalea. Ilmeisesti tämä on niitä vanhempia näyttöjä?

Entäs tämä, huomasin että sky diver -pelissä näyttö välillä välähtee kesken pelin, eli menee ajoittain tummaksi mutta palaa samantien normaaliksi. Veljen 3510i:ssä ei vastaavaa ole. Tarkoittaako tuo välähtely että näyttö vetelee viimeisiään? Kokemuksia 5100:n omistajilta tai kavereilta jotka huollossa töissä?

Lähinnä sen takia kiinnostaa kun vielä 6 pv. palautusaikaa liikkeeseen jos jotain hämminkiä tulee...

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ohjelmaversio vaikuttaa näytönsäästäjän kellon tummuuteen, uus softa parempi.

5. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jees, näyttää olevan vuodelta 2002 tämän koneen softa.
    Osaatko sanoa tuosta näytön välkkymisestä? (tai kuka tahansa jolla on 5100)

Jaa tämä viestiketju