1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 5100 ja 6610 eroja!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja =Henkkis=®, 28/5/03.

1. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Nyt kuin olen vaihtanut temppuilevan 5100ni, kaupassa uuteen 6610 malliin. Tässä 6610ssa näyttö on paljon suhruisempi, kuin 5100ssa se oli terävä. Puhelin on mukavan kokoinen kädessä. Bugeja en ole löytänyt, ainut on kello, mutta se ei mua häiritse koska katson sen yleensä rannekellosta. Näppäimet on ihan hyvät, vaikka ei parhaimmat mahdolliset. Kuoret heiveröiset jne.

6610
    +Toimivuus
    +Koko
    +Näppäimet
    +Hienon näköinen
    -Suhrunen näyttö
    -Heikon oloinen

5100
    +Tukevan oloinen
    +Tarkka näyttö
    -Toimivuus
    -Ruma
    -Koko ajan huollossa
    -Softa
    -Välillä puhuttaessa vinkuu (vert. pistää mikin kaiuttimeen kiinni, kiertää)

Näitä kirjoitan 26h kokemuksilla 6610sta ja olen erittäin tyytyväinen. Muuten olisin pitänyt 5100 mutta ei toiminut, muuten hyvä luuri. :)

2. Jasse

Tykkäykset:
    5
    Hmm, no joillekin voi noinkin käydä. Mulla ollut nyt kuukauden 5100 eikä mitään ongelmia...

"On vain käyttäjäongelmia ja ongelmakäyttäjiä."

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mitä olen täältä lukenut niin sanon kyllä että toi toimivuus ja softa ym ongelmat on jsut päin vastoin...täällä on pari käyttäjää valittanut 5100:sta mutta parikymmentä 6610:sta...oikeastaan kaikki ne ongelmat jotka oli 6610/7210 niin ne korjattiin seuraavaan malliin eli 5100:een...sen olen huomannut isän 5100:sta ja sillä on pelannut täysin moitteettomasti

4. paukapaeae

Tykkäykset:
    0
    Ainoa ongelma mikä minulla on ollut oman 5100:n kanssa on äänen satunnainen kiertäminen. Tapahtunut muutamia kertoja. Todella ärsyttävää kun ääni alkaa kiertää ja puhelin kirkuu täysillä korvaan! Myös oman äänen hiljainen "läpikuuluminen" ärsytti alussa, sitten siihen tottui. (Siis oma äänesi kuuluu hiljaa kuulokkeesta)

Todennäköisesti nämät ongelmat voisi korvata softapäivityksellä, saa nähdä milloin uusi softa tulee.

Muutoin puhelin on toiminut täysin moitteetta, ei sammumisia, kaatumisia tai mitään vastaavaa ole ilmennyt.

5. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Mulla on esiintynyt tuota 3650:ssa.

6. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Mulla kiersi joka kolmas puhelu keskimäärin. Ainut "vika" jonka olen huomannut 6610ssa, jota 5100ssa ei ollu on tuo verkkohäiriö puhuttaessa ja GPRSää käytettäessä. Emmä tiä mistä johtuu, 5100 oli koko ajan huollossa ilmeisesti en osaa käyttää tai sit on pelkkii maanantai kappaleita tullu...

7. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mul on varmaan kaikissa luureissa jossain vaiheessa kaikunu oma puhe, todella ärsyttävää.

5100 toimii muuten ihan hyvin, mutta akku kestää heikosti ja joskus näyttö vähän sekoilee.

8. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mulla on joka puhelimella kans kaikunu mutta vain langa>känny mutta ei känny>känny tilanteessa

9. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    6610n näyttö on kyllä ikävän suhruinen vert. 5100aan. Mutta äkkiä tottuu. Kun vertaa 7210aan niin onko aivan sama softakin? Ainakin ohjelmistoversio on aivan sama (uusimmat). Runko taitaa olla sama, kuoret muuten, paitsi etukuori ja alimmat näppäimet eri kohdassa. Muuten taitaa olla aivan sama puhelin??

10. Charlie

Tykkäykset:
    0
    Harmi, että värinäytöissä pitää käyttää niin suurta valoisuutta. Esim. 6610:n näyttö näyttää todella hyvältä ja tarkalta, kun se on perustilassa ilman valoja ja näytönsäästäjää. Operaattorilogokin näkyy hienosti pisteen tarkkuudella. Valoisuuden säätö on huono: minulla se on minimissä, ja silti näyttö on aivan liian kirkas.

11. Ripa

Tykkäykset:
    0
    5100 plussat:
    -Kamera hf
    -tarkka näyttö
    -aika bugiton
    -kestävä
    -infrapuna

miinukset:
    -samuillee välillä kun on ottanut kuvia ja tallentaa niitä
    -pop port vähän löysä
    -virta näppäin (saa painaa hampaat irvessä)

en oo kokeillu 6610/6100

Jaa tämä viestiketju