1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 5100/6100/6610/7210

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja lede, 17/3/04.

1. lede

Tykkäykset:
    0
    Ajattelinpa perustaa topicin näistä Nokian suhteellisen samaa sarjaa olevista kamerattomista värinäytöllisistä puhelimista.

Eli:
    Mitä eroavaisuuksia nämä puhelimiet loppujen lopuksi sisältävät (sisältäen siis bugit, softat, ominaisuudet joita ei toisiin saa, jne.) Eli hinta-laatu suhteessa kai järkevintä olen tässä hakemassa.

-M-J-A-

2. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    no riippuu mitä puhelimelta haet. Jos haluat pienen, ota 6100. 6100 puuttuu radio mutta lisänä siinä on lompakko. 6610 ja 7210 on ominaisuuksiltaan aivan identtiset, vain ulkoinen ero. 5100 on iskunkestävä, isompi kun edellä mainitut mutta löytyy taskulamppu, desibelimittari, kalorilaskuri.

3. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän 5100 on noista halvin, mutta silti paras. Eniten ominaisuuksia ja kestävin.

4. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    ja isoin, näppäimet huonot, ruma .. riippuu mistä tykkää. itse en henk.kohtaisesti pidä ollenkaan 5100:sta. Itselläni oli 6610 ja hyvä oli. 6100 voisi kanssa olla ihan jees, ilman radioo. 6100 on näistä pienin. 7210 on ns. muotipuhelin :)
    hinnat voit käydä tsekkaa vaikka
    Puhelinkioski
    Puhelinkontti
    Idesan

5. lede

Tykkäykset:
    0
    Ominaisuuksia, kun tuossa tarpeeksi kauan vertailin niin kyllä se 5100 vei selkeästi voiton. Eipä ole estetiikalla paljoa sanottavaa, kun halvin puhelin on käytännöllisin, kestävin ja ominaisuuksiltaan paras samaan aikaan ko. sarjassa. 6100 tuossa äsken testailin ja pakko sanoa, että oli näppäimet aivan liian lähellä toisiaan, joka söi käytännöllisyyttä nimenomaan minun kohdallani, kun olen hieman isokokoinen, runsaasti.

Seuraavaksi sitten vaan odottelemaan Nokian puhelinta, jossa on kunnon kamera, WCDMA, muistikorttimahdollisuus ja kunnon näyttö.

-M-J-A-

6. JS__

Tykkäykset:
    0
    6610 ehdottomasti. Paras Nokia IKINÄ

7. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    Joko 6610 tai sitten tuo roiskesuojattu 5100, jos haluat kestävän puhelimen. Kannattaa kuitenkin muistaa, että kaikissa näissä neljässä Nokiassa on melko huonot näytöt. Passiivimatriisit kun eivät tahdo auringossa pahemmin näkyä.

8. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, alkuperäinen kysymys esitetty 17.03.04 :)

9. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4695
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    On on, mikäli unohdetaan 6150 sekä 6310(i). Hienoa että asiaa oli noinkin rutkasti jotta näinkin vanha ketju kannatti kaivaa ylös.

10. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    Jaahas =). Vai että -04 vuoden topicci. Ei koskaan tule pahemmin kiinnitettyä huomiota noihin päivämääriin. Nimimerkki "JS__" oli näköjään tämän nostanut ylös , niin minä menin ja luulin että tämä olla uusi keskustelu. Kyllä sitä hetken ihmetteli kun kyseessä olivat jos useamman vuoden vanhat luurit.

Jaa tämä viestiketju