1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3660 Bluetooth apua

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja moba, 4/1/04.

1. moba

Tykkäykset:
    0
    Eli yritän siirtää tietokoneelta kännykkää tavaraa, mutta tietokoneen näytölle tulee "Error establishing connection" kun menen sinne file transfer kansioon. Missä vika?

Kännykästä tietokoneelle siirtäminen toimii hyvin.

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Voisiko 3660:n bt olla väärässä tilassa ja siksi se ei osaa vastaanottaa? Missä tilassa se nyt on?

3. moba

Tykkäykset:
    0
    Öhöm... mistä sen näkee? Olen aika alottelija näissä hommissa.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Käytätkö PC-Suitea?

5. moba

Tykkäykset:
    0
    Riippuu mikä se on... :p

6. Maxster

Tykkäykset:
    0
    Minulla kans bt ongelma nokia 3660 puhelimen kanssa, eli varmaan voin kans täällä kysästä siitä.

Eli kun siirrän tietokoneelta->puhelimeen kuvia, pelejä jne.. niin hoituu hyvin (teen sen hiiri2->lähetä->bt->puhelin) mutta kun puhelimesta haluisin lähettää kuvia tai mitä tahansa tietokoneeseeni niin tulee viesti "Lähetys epäonnistui". Bt on siis päällä sekä tietokoneessa ja puhelimessa, ja nokia pc suitea en ole saanu asennettua koska kun käynnistän nokia pc suiten ensinmäistä kertaa se herjaa "Liitä Nokia 3660 Pc-tietokoneeseesi ja jatka valitsemalla OK. Voit sulkea PC suiten valitsemalla sulje" ja kun hakkaan OK mitään ei tapahdu.

Eli apuja tarvittaisiin todella! Tarviiko koko pc suitea siihen että saan kuvat tietokoneelleni omasta puhelimesta? Jos ei tarvitse niin miten saan siirrettyä kuvia tietokoneellani. Koitan siis siirtää kuvia tietokoneeseeni kuvan kohalla "valinnat->lähetä->bt->tietokone"

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    BT-mokkulasi ajurit vaativat päivittämistä tai puukottamista. Eivät tue tuntemattoman tiedostomuodon vastaanottoa OBEXin PUSHilla. (Jos oikein muistin.)

8. Maxster

Tykkäykset:
    0
    Oma bt on polkumyynti.comista ostettu bt bluequeen tjsp ja ajuri cd:llä tulevat ajurit ei toiminu (tais olla versiota 1.1) ja sit hain uudemmat ajurit 1.2 ja ne on uusimmat. Ja luulisin että on asennettu oikein kun kuvakkeita tuli pöydälle paljon, lähetys on toiminut puhelimen suuntaan ja kellonviereen tullut 3 uutta bt:hen liittyvää kuvaketta.

Lisää neuvoja tarvittais jos jotenkin sais toimimaan tuon lähetyksen tietokoneen suuntaan.

9. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Jäljellä jää mahdollisuus koittaa toisen (valmistajan) mokkulan ajureita tai sitten yrittää puukottaa nykyisiä ajureita. Jälkimmäinen vaatii rekisterin muokkausta, joten siihen ei kannata ryhtyä heppoisella kokemuksella.

Lukaise alla olevan linkin viestiketju, jos siitä olisi apua.

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=20398

10. moba

Tykkäykset:
    0
    Nyt olen saanut toimimaan yhtä asiaa lukuun ottamatta.
    Valitsen tiedoston ja klikkaan oikeaa hiiren näppäintä ja valitsen
    Lähetä -> Bluetooth -> Nimi.

Ja se yksi asia miksi en saa toimimaan on se kun puhelin sanoo:
    "Salasana laitteelle Nimi" Eikä mulla ole hajuakaan mikä meidän koneen salasana on? Mistä sen voi nähdä?

11. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Voit keksiä sen itse, laita sitten toiselle puolelle sama.
    Salasanaa ei kysellä jos yheys on määritelty luotettavaksi.

Joissain laitteissa on salasana kiinteäksi etukäteen määritelty, tämä löytyy jostain lapusta/tarrasta.

12. Maxster

Tykkäykset:
    0
    huomasin että mRouter ei oo tunnistanut mun kännykkään, kun laitan sen ettimään mun kännykän, se löytää sen ja sit vaan lukee "yhdistäminen" ja on nyt yhdistänyt tässä tunnin eikä mitään oo tapahtunut...olen siis koittanut yhdistää monta kertaa jo..varmaan tuontakia en pysty lähettää kännykästäni tietokoneeseeni kuvia..

13. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    m-routeria ei siihen tarvita, mutta tuo kyllä taitaa kertoa että BT yhteyttä ei synny, eli ensin varmaan kanttaa sitä yrittää muodostaa (serila), m-router kyllä löytää senjälkeen luurin.

14. moba

Tykkäykset:
    0
    Kerrot vielä miten niin hyvä.

15. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Normaalisti jos kummassakaan BT laitteessa ei ole ennakkoon määritelty salasanaa, kysyy toinen laite sitä, sen syöttämisen jälkeen kysee myös toinen laite, jolloin syötetään sama kuin toiseen.

Eli jos 3650:lla muodostat yhteyttä, laita esim 1234, jonka jälkeen PC kysyy tätä samaista salasanaa, jolloin siis naputtelet 1234.

Jaa tämä viestiketju