1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3650 Pc Suite

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja thorn, 4/7/03.

1. thorn

Tykkäykset:
    0
    Voinko päättää pc suitesta mihin nuo ohjelmat asennetaan vai asentaako se vain automaattisesti päähakemistoon ja joudun sitten itse siirtämään sinne minne haluan.

2. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sori mutta vähän meni ohi? Mitkä ohjelmat? Päähakemistoon? Ööh.. kyllähän siinä nyt toki saa valittua mihin ohjelman asentaa mutta et taida tätä kuitenkaan hakea?

3. thorn

Tykkäykset:
    0
    Valitsen .sis tiedoston sitten se rupeaa vain asentamaan, eikä kysy minne haluan sen ohjelman menevän ja se menee sitten automaattisesti pääkansioon.

4. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin siis joo! Nyt tajusin! Heh. Niin, sitähän ei voi valita mihin ohjelma itse asentuu mutta sen kuvakkeen voi siirtää haluamaansa kansioon:

Valinnat -> Siirrä kansioon.

5. thorn

Tykkäykset:
    0
    Juu, oon aina siirtänyt mutta nyt tulin ajatelleeksi voikohan sen paikan valita suoraa.

6. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eipä taida voida. Voi olla ihan Symbianin "ominaisuus" tämä? (Ihan puhdasta mutuilua, joku Soveliaan tapainen rikkiviisas voi varmistaa/korjata.)

7. thorn

Tykkäykset:
    0
    .Wav tiedostot

Miten voin asettaa .Wav tiedostoja soittoääneksi siirrettyäni ne muistikortille?

8. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: .Wav tiedostot

Eikös se ole niin että jos ne on sen muistikortin Nokia\Sounds\Digital-kansiossa niin ne näkyy profiilien soittoääni-listauksissa?

9. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    C:\Nokia\Sounds\Digital tai E:\Sounds\Digital, niin tulee soittoäänten listaan.

Jaa tämä viestiketju