1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3650 ongelmia!!!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja djioni, 4/4/03.

1. djioni

Tykkäykset:
    0
    puhelin ei näytä kuvat hakemistossa kuvia jotka on haettu buumi.netistä..?!?!?!??!?! se näyttää kuvat hakemistossa että siellä on kuva mutta kun menee sinne hakemiston sisään, tadaa, tyhjä!??!?

auttakaa please..

ja miten pystys siirtämään kuvat tiettarille?? miten saan koneeseen bluethootin???? ja onnnistuuko 3650:seen uploadaaminen tietokoneelta?

2. simeoni

Tykkäykset:
    0
    Sama homma kuin tampere.as:n kanssa. Kysymykseen on vastattu aiemmin -> täällä.

3. Tee

Tykkäykset:
    1
    Mulla sama ongelma valokuvien kanssa. Sammutin puhelimen ja sitten toimii taas. Onneksi ei ole tehnyt tuon kuin kerran.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Nämä kaikki varmaan ovat vikoja jotka korjaantuvat kun päivityksiä tulee. Mielestäni puhelin on toiminut erittäin loistavasti ensimmäisellä softalla. Näin ei todellakaan jokaisen puhelimen kohdalla ole käynyt.

5. Tee

Tykkäykset:
    1
    Päivitys on tullut jo. Tosin sitä ei saa kuin Helsingistä tällä hetkellä.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ok. Jollain se jo puhelimessaan?

7. logo

Tykkäykset:
    0
    tampere.as:n sivuilla pitäisi toimia nykyisin myyntimallien softilla, totta että asiankanssa oli ongelma. Jos kuitenkin ogelmia ilmennyt niin palaute tervetullut.

8. djioni

Tykkäykset:
    0
    Sama homma kuin tampere.as:n kanssa. Kysymykseen on vastattu aiemmin -> täällä.[/quote]

Jees kiitoksia :) luulis tosiaan nokian kokeilevan kuvien katselun..
    nyt on vaan ongelmana se miten saan sen feexplorerin tälle puhelimelle.. mistä sen saa? wapilla vai tietokoneelta?

9. Tee

Tykkäykset:
    1
  10. silvestre

Tykkäykset:
    0
    Nokia 3650 "sekosi"

Nyt se sen teki. Kuukausi ahkeraa käyttöä ilman ongelmia, mutta nyt...
    -yht´äkkiä huomasin että en saa kirjoitettua tekstiviestiin mitään muuta kuin numeroita
    -viestiasetuksista ei ole apua (tietenkään)
    -tehdasasetusten palauttaminen ei auta
    -puhelin => yleiset käyttöasetuksiin ei pääse. puhelin ilmoittaa Virhe. sovellus suljettu gs cone 14.

APUA??? Pitänee näköjään maanantaina viedä puhelin huoltoon jos vaikka ne sais jotain tehtyä. Uutta softaversiota ei varmaankaan vielä ole tullut?

EDIT 11.4.03:
    En ollut pariin päivään seuraamassa palstaa. No anyway vein puhelimen huoltoon, jossa yritettiin päivittää softa -> puhelin meni vain entistä enemmän sekaisin... ;) Kahden tunnin jälkeen sain uuden puhelimen tilalle, jota tietysti räpelsin innokkaasti. Ja palautin muistikortilta tiedot ml. wildskinsin--> puhelin sekos uudelleen samalla tavalla, tuntui että päästäkin kaatui softa samaan aikaan... ;) Mutta seuraavan seuraavan viestin linkin avulla ongelma ratkesi heti! KIITOKSIA!!!

11. simeoni

Tykkäykset:
    0
    Re: Nokia 3650 "sekosi"

Ootko installoinut kenties Wildskinsin? Poista se ja katso, auttoiko. Täällä on lisää juttua siitä: http://www.allaboutsymbian.com/phpBB2/viewtopic.php?t=9439&highlight=text+numbers

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Pistän tähän samaa topikkiin. Mitä, mielellään alkuperäisiä koteloita 3650:aan löytyy? Joku nahkainen vaakakotelo olisi duunia varten tarpeellinen.

13. djioni

Tykkäykset:
    0
    sähköposti asetukset.?

mitä laitan noihin sähköposti asetuksiin???

esim käytettävä yhteysosoite, lähettävä palvelin.. ja muut?..

14. LauriL

Tykkäykset:
    0
    Re: sähköposti asetukset.?

Käytettävä yhteysosoite: Internet (eli Internet-yhteysasetukset)
    Lähettävä palvelin: esim. jos on Elisan sähköpostiosoite niin palvelin on smtp.kolumbus.fi
    Vastaanottava palvelin: riippuu postilaatikon tyypistä. Voisi olla esim. pop.kolumbus.fi.
    Suojaus: ei väliä, päätä itse?Minulla ei käytössä
    APOP: ei minulla ainakaan käytössä

15. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363

Kuten kymmenissä ketjuissa todettu, lähtevä palvelin valitaan sen mukaan mitä internetyhteyttä käyttää. _ei_ sen mukaan mitä sähköpostia käyttää. GPRS:ää käytettäessä internetastukset (lähtevä palvelin) määräytyy pääsäntöisesti matkapuhelinoperaattorin mukaan.

16. djioni

Tykkäykset:
    0

kiitos infosta :) entäs kuinka kauan teillä kestää akku tässä 3650?
    mulla kestää 24h jos pelailee ja kayttää vähän kameraa.
    olen myös huomannut sellasen bugit että akun palkit pysyvät täysillä siihen asti kun käynnistän puhelimen uudestaan?!? eli kun käynnistän puhelimen uudestaan akun palkit humahtavat puoleenväliin (tietysti vaatii sen että olen käyttänyt puhelinta jonkin aikaa). onko kenelläkään samaa bugia?

17. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver

itellä kestää myös noin 24h jos(ja kun) pelailee ja käyttää myös kameraa (tai itseasiassa vaikka ei pelaile tai käytä kameraa niin ulla kesti ton yhden päivän...mistä mahtaa johtua)
    mulla on silleen että akun palkki pysyy täysissä kunnes joskus kun se tippuu yhdellä niin loput palkit menevät noin 20minuutissa

18. djioni

Tykkäykset:
    0
    joo ihmettelin kuinka nopeasti toi akku tyhjeni!! noh kyllä sitä tuli räplättyäkin.. näin uutena käyttäjänä sitä haluaa kokeillaa kuvaamista ja pelailemista :) kokeilen nyt että en pelaile tai käytä kameraa.. toivottavasti kestää 2 päivää.. se riittää..

19. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mulle riittää kunhan kestää yhden päivän sillä laitan joka tapauksessa illalla lataukseen sen että ei ainkaan lopu akku kesken (tietysti aina välillä päästän akun aivan tyhjäksi kuten tänään tein)

20. djioni

Tykkäykset:
    0
    jeh akku on kestänyt tässä vaiheessa 75h ja on viellä 1 palkki jäljellä!!
    käytin puhelinta pelkkään puhumiseen. noh pelasin varmaan 10min mutta ei se varmaan paljoa akkua vie..

mäksän kannatis kokeilla ihan samaa. jos sun akku ei kestä kun päivän niin sun kannattais viedä puhelin huoltoon... mulla kuitenkin tulee toi akku kestämään about 80h tav. käytöllä.

Jaa tämä viestiketju