1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3650 kikkailee!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mage, 27/2/04.

1. Mage

Tykkäykset:
    0
    Olen omistanut ko. luurin viime elokuusta lähtien ja tähän asti toiminut ihan hyvin. Nyt kuitenkin on ruvennut " temppuilemaan ". Valittaa vähän väliä, että " SIM-kortin rekisteröinti epäonnistui ". Hävittää kuuluvuudet kesken puhelun, eli puhelu katkeaa kesken, mikä on aika raivostuttavaa.

Joten onkohan itse luurissa jotain vikaa vai omassa SIM-kortissani? Liittymänä saunalahti. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että Soneran kortilla puhelin toimii moitteetta?!! Ja kokeiltuani Saunalahden korttia toisessa luurissa ( Siemens A55 ) ei mitään ongelmia. Eli onko jollain parempaa tietoa mistä tämä voisi johtua?

2. kuutti

Tykkäykset:
    0
    Oli sama vika

Mulla oli täysin sama vika mun puhelimessani (3650), ainut että kun pistin puhelimeni päälle tuli kuuluvuudet jotka myös katosivat samantien. Ja liittymänä silloinen telia. Soneran kortilla toimi ihan kunnolla, kunnes se sai tarpeekseen sonerasta ja rupesi silläkin valittamaan SIM-kortista. Vein puhelimen huoltoon, ei huollossakaan tiedetty mikä oli vikana, noh puhelin päivitettiin, ei mitään vaikutusta asiaan. Puhelin lähetettiin eteenpäin ja muutama viíkko myöhemmin hain sen ja se oli kunnossa. En tiedä mitä olivat tehneet, mutta toimiipahan taas :)
    Ja siitä huomautettiin, että yli 2vuotta vanhaa SIM-korttia EI SAA laittaa puhelimeen... vanhan kortin epäillään aiheuttavan vian... mene ja tiedä...

Joka tapauksessa... VIE PUHELIMESI HUOLTOON!

3. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa aina joskus puhdistaa myös SIM-kortin kontaktipinnat

Jaa tämä viestiketju