1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3650 Käynnistys virhe

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mahouni, 7/10/03.

1. Mahouni

Tykkäykset:
    0
    Nyt ketuttaa!! Ku olin käynnistämässä GameBoy peliä GoBoylla puhelin jähmettyi siihen! sitten heitin sen seinään niin että se meni tuhanniksi paloiksi(tai olisin halunnut tehä niin ;). Sit ku käynnistin sen uudestaan ottamalla akun irti, ku muuten ei sammunut niin mitäs muutakaan ku puhelin ei käynnisty kunnolla ja näyttöön tulee viesti "Puhelimen kytkeminen epäonnistui. ota yhtetyttä jälleenmyyjään"!!! Ja voitte käyttää mielikuvitusta mitä sitten ois ollu mieli tehä! Ja niin se vaa on etteise käynnisty vaikka mikä on! Että kertokaas kaverit että onko muita vaihtoehtoja ku viedä huoltoon...

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    ota ensin muistikortti pois ja kokeile käynnistää.

3. Mahouni

Tykkäykset:
    0
    Nokia 3650 Käynnistys ongelma

Ei toimi.. oon koittanu ottaa jopa sim kortinki pois mut ei auta, muita ehdotuksia? Ps: kiitos nopeasta vastauksesta

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Re: Nokia 3650 Käynnistys ongelma

Jos ei lähde käyntiin MMC kortti poisolessa, niin voi vielä kokeilla käynnistää ABC (kynä) nappi pohjassa, jos ei siltikään niin melkein huoltokeikka.

5. Mahouni

Tykkäykset:
    0
    juu ei lähe silleenkään ei. Tais tulla huoltokeikka juu...

6. shadow

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    Mites tommosessa tilanteessa meneekö takuuseen? Osaako kukaan kertoo?

7. asdfghjkloeae

Tykkäykset:
    0
    Riippuu vähän perjaatteessa ei, koska nokia ei vastaa puhelimeen asennetuista ohjelmista eikä niiden seurauksista.

8. SV

Tykkäykset:
    1
    Mulla kävi samanlailla. Eli goboy mehtään. Tosin jo monta viikkoo sit. Nokia lähetti uuden kännykän kun eivät saaneet korjattua :D Sekin lähti kyllä vaihtoon kun n-gage julkastiin.

9. Mahouni

Tykkäykset:
    0
    Vai pitäis se heittää samantien roskiin ku tuli ostettuaki...

Oliko onni onnettomuudessa vai käykö tämmöistä useinkin?

Sitten ois tämmönen kysymys:
    Ostin kyseisen puhelimen käytettynä ja kuitit tulee vast ens viikolla ja ku pitäis saada sinne huoltoo vähä nopeemmin ni saisko noi takuutodistukset imei:n perusteella(omistaja lupasi näin kun imei:ssä on kuulemma tehtaan myöntämä takuu)?

10. SV

Tykkäykset:
    1
    Ainakin mun 3650ssa oli IMEIn perusteella se takuu. Samoin nykyisessä n-gagessa.

11. shadow

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    Kyllä pitäis takuu toimii ilman tuota kuittia. Itse asion mäkitorpassa enkä koskaan ole siellä kuitteja näytellyt ja aina on takuuseen mennyt kun on takuu ollut voimassa.

Entäs jos on asentanu pelit/ohjelmat muistikortille ja sitten siihen tulee vikaa että ei käynnisty tai jotain semmosta. Niin meneeköhän takuuseen jos ottaa vaan kortin pois ja vie korjaukseen peukut pystyssä???

12. Mahouni

Tykkäykset:
    0
    Itse asiassa tein näin ja kyllä täällä vähä peukut pystyssä ollaanki ;) Hitsi ku unohdin pyytää niitä laittamaan uusimman ohjelmistoversion...

Jaa tämä viestiketju