1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokia 3510i

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja nokiamiaes, 5/3/03.

1. nokiamiaes

Tykkäykset:
    0
    on se ny prkl, kaikki 3-sarjan puhelimet jotka mulla on ollut on kaikki ollut viallisia, sitten ostin 6210, siinä ei ollut pienintäkään vikaa, nyt mulla on 3510i, tilttaa poistuttaessa pelistä, sen jälkeen pimahtaa joskus, sitten joskus jää valot päälle, menin huoltoon niin huoltaja sanoi että pitää vaan odottaa että tulee sopiva softa. ei hullukaan jaksa odottaa jotakin softia!!! siinähän voi mennä vaikka vuosi! kävin tänään liikkessä josta ostin tuon puhelimen niin ne antoivat mulle rahat takas ja ostin 8310:in. kaikki joilla on ollut vikoja 3510i:ssä niin ottakaa yhteyttä maililla(speedfight@luukku.com) tai kirjoitelkaa tähän palstalle. vielä sekin ihmetyttää että kuinka tuollaisia voi pitää myynnissä joissa on vikoja!!!?!???! ja sekin vielä: kaikki unkarissa kootut puhelimet ovat v*t*sta!!! vai mitä???

2. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    no joo, rauhotuhan hieman....itselläni oli sama vika pelistä lähdettäessä pois, mut sen sai korjattua painamalla pun. puhelimen kuvaa, "Sovellusta suljetaan" aikana! Nykyään ei enää tee tuota;)...

3. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ainahan niitä bugeja löytyy. Jollakin toisellakin täällä oli tuon puhelimen kanssa erittäin pahoja vikoja.

4. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    ja se joku oli tuoppi h. surullinen tapaus hänellä tuo puhelin.

5. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Todellakin. Oli puhelin huollossa just ja menin hakemaan. Testasin liikkeessä niin se koko paska hajos mun käteen! Mikään ei oikeen toiminu. Myyjä sanoi että softan asennus on varmaan mennyt pieleen. No myyjä meni päivittämään softaa uudelleen niin eipä onnistunut. Nyt puhelin on ollut jo yli viikon huollossa. Että tälläistä kivaa taas :( Romu mikä romu, ainakin mun puhelin. No nyt on tullu 4.01 softa niin jospa se romu nyt alkaisi toimimaan :) Pitää ajatella positiivisesti...

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ollu puhelin lainakäytössä 3 päivää ja toimii Täydellisesti. Kaikki on kaluttu eikä vikoja löydy.

7. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jonkin aikaa ollut tuo kapula käytössä nyt ja ainoat purnaamisen aiheet löytyy näppäimistöstä ja akusta, ja nekin vain omaa syytä. Akku ei kestä tarpeeksi kauan, mutta minun kohdalla saa akku olla vaikka mallia lataa 2 kertaa vuodessa, niin silti se ei riitä. Toinen on näppäimistön *-näppäin, joka joskus pitää sellaisen narskahtavan äänen, mutta sekin on todennäköisesti omasta käytöstä johtuva syy... 3.51 softa tuntuu joskus peleistä poistuttaessa jäkkivän, mutta ei ole ainakaan minun yöunia haitannut... Ihan toimiva peruskapula.

8. JTH

Tykkäykset:
    0
    Vika 3510i puhelimessa

Moikka vaan.

Ostin tänään 3510i nokian, ja tuli heti puute esiin puhelimessa.
    Tilasin kaksi soittoääntä mutta eihän niitä saakkaan lisättyä usealle henkilölle käyttöön, aika jännä juttu kun ei onnistu vaikka edellisessä 3510 (ei i-malli) puhelimessa se toimii.

Onko muilla kokemuksia moisesta viasta?

9. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: Vika 3510i puhelimessa

Kyseessä ei ole vika, vaan ominaisuus. Kuten tulee esiin tuossa perustamassasi topikissakin.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Toi on yksittäinen vika. Mulla on ollu käytössä 3510i ja se on toiminut täydellisesti. Ei ole tilttaillut eikä muutakaan. Ei siitä kannata tääl raivota vaan käy vaihtamassa se tai ota rahat takas.

11. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jess! Nyt ne vasta tajus huollossa, ettei pysty korjaamaan mun 3510i:tä! Saan kokonaan uuden puhelimen tilalle :) Eihän sen tajuamiseen mennytkää huollolta kuin 4 viikkoa ;)

12. theme

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lg G3
    Hyvät ihmiset: Itse kävin laitattamassa luuriini uuden softan eli 4.01:sen ja toimii kuin unelma... kaikki viat mitä silloin entisessä versiossa sattui olemaan niin kaikki on hävinny niikuin pieru saharaan... KÄYKÄÄ PÄIVITTÄMÄSSÄ NIIN LOPPUU SELLAINEN TURHANPÄIVÄINEN VALITTAMINEN!!! =)

13. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onhan mulla ollu toi jo 3 viikkoa ja toimii tosi vakaasti, ei oo kertaakaan kaatunu tai mitään muutakaan, mut ei se softa paljon mun tapauksessa auta, jos puhelin on muuten romu. Näyttö ja näppäimet ei toimineet ja valitti kokoajan sim-kortista -> (on testattu Radiolinja pisteessä ja vaihdettu vielä uudeksi). No nyt saa uuden puhelimen niin katotaanpas jos se vaikka jo toimis :)

Jaa tämä viestiketju