1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3510i

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Jupe83, 4/2/03.

1. Jupe83

Tykkäykset:
    0
    Ajattelin hommata tuon 3510i mallin nokialaisen. Kiinnostavaa on värinäyttö, polysoittoäänet ja GPRS. Mutta mietityttää että tekeekö sillä mitään, vai onko se täysin teinipuhelin. Ja onko siinä oma muisti, että viestejä mahtuu toista sataa kuten 6210 luurissa. Kokemuksia tai kertomuksia???

2. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    On dynaaminen muisti ja sitä on n.350kt yhteensä (vai oliko 400)
    Itse olen ihan tyytyväinen puhelimeen, näyttö ihan ok (ei kyllä hyvä, mutta selvän saa), mutta sitten olen kyllä pettynytkin. Tähän mennessä on tullut vastaan noin 20 vikaa :( Mutta softalla korjataan. Jos jaksat vielä noin kk odottaa Nokia saa silloin varmaan uuden softan valmiiksi niin puhelin toimii kunnolla. Kyllä tuo on todella hyvä puhelin loppujen lopuksi hintaansa nähden, mutta mulla on kyllä ollut ihan liikaa vikoja täs. Näppäimetkin hajos, eikä kyl toimi vieläkään kunnolla. No huolto korjaa :)
    Mutta osta pois vaan jos haluat halvan ja kuitenkin aika monipuolisen puhelimen :)

3. Jupe83

Tykkäykset:
    0
    Jep...

No kiitän palautteesta.. pitää odotella sitten vähän aikaa... mahtuuko sulla monta viestiä noin suunnilleen siihen (5210->30 viestiä :(

4. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: Jep...

No, Nokian mukaan puhelimeen mahtuu max.150 viestiä + sim-kortin viestit. Eli mulla mahtuu 180 viestiä eli ihan tarpeeksi.
    Tai voithan sä ton puhelimen itseasissa ostaa jo nyt nimittäin 3.40 versiolla puhelin toimi mulla hyvin ennenkuin sekos softa. Ja vein huoltoon tuli softaksi 3.51 ja se on huono. Sammuu puhelin kokoajan. No odotan nyt uutta softaa niin pitäisi toimia taas. Mutta voithan sä se puhelimen ostaa ja jos tulee softa ongelmia viet sen huoltoo ja ne lataa siihen uuden softan ja sit pitäis toimia.

5. lada-v8 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on nyt ollut viikon kyseinen puhelin ja olen ollut todella tyytyväinen, vaikka vähän ehkä teinihtävä onkin...!

Mielestäni hinta ja laatu kohdallaan...!!!

6. AoK

Tykkäykset:
    0

Nooh, mulla tuossa on testikäytössä puhelin ollut jo jonkin aikaa.. Ensimmäisillä softilla oli jotain bugeja, mutta nyt on tuo v03.51 ja ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa.. Soneran korttia käytän ja homma pelaa.. Toimivuuteen olen ollut erittäin tyytyväinen. Näytöön sitten... varsinkin multimediakuviin erittäin pettynyt...

7. sdes

Tykkäykset:
    0
    Siinä on 600kt muistia, jos kaikki alkuperäiset kuvat yms. on poistettu.
    Muistia käyttävät kuvat,tekstiviestit,java ja soittoäänet...
    Itse olen todella tyytyväinen.

8. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No niinpä muuten näkyy olevan :)

9. Diesel

Tykkäykset:
    0

Viestejä mahtuu vain n.70. (mitä suuresti ihmettelen)
    Ja nokian sivuillahan EI ole mitään mainintaa viestimuistista.

10. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    joo, viestien määrä on yllättävän pieni(luuli että tässä ruisku mallissakin olisi tilaa 150 viestille,niin kuin 3510:ssa)

olen ollut ihan tyytyväinen,on kylläkin ollut joitain pieniä bugeja, mutta ovat menneet ohi(joskus sovelluksesta pois lähdettäessä "käynnisti" puhelimen uudestaan, kysymättä pin-koodia)...minäkin tässä oottelen uuden softan tulemista...näyttö on ihan hyvä jos kuvalla on kokoa, niin on ollut yleensä sitä paremman näkönen, mutta tampere.as/logo sivujen 3510i:n kuvat on pyllystä..omat kuvat ovat olleet parhaimman näkösii(siis oma muokkaamani)

11. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

No mulla mahtuu 150 tasan. Hain saldot 150 kertaa :)

Jaa tämä viestiketju