1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3510i vs Siemens C55

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja -Jonttu-, 23/12/02.

1. -Jonttu-

Tykkäykset:
    0
    Tässä kyselisin vielä ennen lopullista ostopäätöstä hyviä tai huonoja puolia ylläolevista puhelimista, koska tulen ostamaan toisen näistä. Eli kumpi olisi kannattavampi ostos??

2. FCB

Tykkäykset:
    0
    Millaseen käyttöön ottaisit puhelimesi??
    Sitä en tiiä mutta ottaisin varmaankin Noksun..

3. -Jonttu-

Tykkäykset:
    0
    -Vähä vaikee sanoo millaseen käyttöön...tavalliseen..

4. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    hmm.. No kyllä mä sinuna varmaan ottaisin ton 3510i:n ihan vaan siks, että se on paremman näköinen ja siinä on toi värinäyttö.

5. -rape-

Tykkäykset:
    0
    ehottomasti 3510i koska siin on värinäyttö jane multimetia messaket

6. theme

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lg G3
    joo eikun 3510i kehiin vaan... itselläni on ollut jokusen päivän ja todella tyytyväinen olen... siemensit eivät ole muuttuneet viimeiseen vuoteen mitenkään merkittävästi ja Nokia on aina Nokia...

7. Nickers

Tykkäykset:
    0
    Joo 3510i:tä voin lämpimästi suositella =) Käytössä ollut nyt perjantaista asti ja tosi tyytyväinen olen ollut. Tosi hyvä peruspuhelin peruskäyttäjälle.

8. nicke

Tykkäykset:
    0
    C55, jos peruspuhelinta haet, et varmaan paljoa värinäytöstä viisaa (?) tai siis minä en ainakaan), ja sitäpaitsi 3510i on paljon suurempi.
    C55 valitsin, koska
    1. se on halvempi
    2. se on pienempi
    (3. siinä on paremmat polyfoniat, mahdollisuus äänittää omia ääniä).

9. -Jonttu-

Tykkäykset:
    0
    valitsin lopulta c55:n...en tartte värinäyttöä niin paljoa ja koko/paino on todella pieni

10. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En ymmärrä koon puolesta valitsijoita.. Etenkin kun liikutaan jo näinkin pienissä kokoissa.. Mutta, omapa on valintasi =)

11. -Jonttu-

Tykkäykset:
    0
    Enpä itsekkään tietenkään pelkän koon puolesta puhelintani valitse, mutta loppupeleissä sekin vaikuttaa. Ominaisuudet olivat paremmat mielestäni 60 € halvemmassa Siemenssissä.

12. nicke

Tykkäykset:
    0
    no, onhan se 1,7cm aina 1,7cm.
    Tällä siis viittasin pituuteen.

13. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Minä en ainakaan puhelimen kokoa aseta
    ominaisuuksien edelle.

14. ACDC

ACDC

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Aino
    näköjään puhelin on ainoa jossa me miehet kilpaillaan kenellä on pienin... :) tosin mulle sillä ei ole hirveesti merkitystä...tosin ericsson t65 tuntuu tosi snadilta nokia 1630:n jälkeen :)

15. fireal

Tykkäykset:
    0
    Onko tuossa 3510i muuten kalenteria? vai pitääkö se jälkeenpäin ladata jonakin ihme java sovelluksena?

16. Filvas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 4
    On siinä kalenteri

17. fireal

Tykkäykset:
    0
    on se kalenteri ratkaisi sen ostan itse. onko se muuten hyvä puhelin toimiva ei buginen

18. Pcwelho

Tykkäykset:
    0
    Osta vaan siemens,saat 2 vuoden takuun.Siemens uskaltaa tarjota ton ja nokia ei ees kuluttaja asiamiehen pyynnöstäkään uskalla pidentää takuutaan 1 vuodesta,koska voi olla että nokian kriittinen raja on toi 1 vuosi,ja sinäkin aikana niitä saa kiikuttaa huoltoon monta kertaa.Itsellä ollut 2110i,5110,6150,3210,3310,9210,6510 ja mitä tuoreempi malli on nokiasta ollut niin sitä enemmän on ollut vikaa.Ja sama ongelma kaveripiirissäkin.Itselläni nyt menossa jo 3 siemens (c35,m50 ja nyt c55) ja tyytyväinen olen.MUTTA niinkuin aina toiset tykkää mersusta ja toiset bemarista,tästä asiasta voitaisiin kiistellä loputtomiin.

Ei ole tarvinnut kiikuttaa siemensiä huoltoon "vielä" .3 viimeisistä käytössäni ollutta nokiaa oli ihan susia,3310 korjattiin tai vaihdettiin uuteen 3 kertaa 6kk aikana,9210 ei toiminut koskaan kunnolla,jumitti usein ja ainoa korjaus oli akku pois,6510 vaihdettiin takuuseen 2 kertaa kun puhelin meni täysin mykäksi.

Siinä syitä miksi en enään osta nokiaa.

19. theme

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lg G3
    Tuntuu todella kummalliselta, että itselläni olleet Nokialaiset eivät ole ilmaisseet minkäänlaisia bugeja itsestään ikinä(3210,3310,5210,3510i). Onko hyvää tuuria vai mitä kun muilla noita vikoja tuntuu riittävän...Ainoastaan ainut ericsson, mitä ikinä olen ostanut ja tulen ostamaankaan sekosi muinoin täysin ja ericssonin tehtaalla eivät edes osannneet sitä korjata niinpä antoivat kokonaan uuden. hmm... kummalista...

20. Pcwelho

Tykkäykset:
    0
    Mulla ollut myös pari ericssonnia (T28,T68) ja ne toimi ihan muuten ok ilman ongelmia mutta en koskaan päässyt sinuiksi ericssonin valikoiden kanssa.

Jaa tämä viestiketju