1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3510i:n soittoääniongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja vijav, 16/1/03.

1. vijav

Tykkäykset:
    0
    Hankinpa tässä vasta Nokia 3510i:n. No. Tähänhän voi tilata yksi- sekä moniäänisiä soittoääniä.

Mutta.

Luettelossa on mahdollisuus valita eri soittoääni eri soittajille. Tilattuja ääniä näköjään ei pysty sieltä valitsemaan, koska nehän menevät Galleriaan, eivät soittoäänilistalle. Äänivalinnoissa voi valita tilatun äänen soittoääneksi, kunhan ottaa listalta "Avaa galleria". Mutta gallerian avausta ei näy olevan Valitse ääni-toiminnon soittoäänilistassa.

Onko tämä mahdollisesti tunnettukin ongelma?
    OS-versio puhelimessani on 3.40.

Ville J

2. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No eipä tuota ole vielä 3.51 versioon korjattu kun kerran softapäivitykseen puhelin joutui. No eipä toi nyt paljon haittaa

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    on, samaa oli myös 6610:n/7210:n ekoissa softissa.

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tuo ei ole ongelma, vaan ominaisuus. Toivottavasti tuo ominaisuus korjataan joskus.

5. Apuratas

Tykkäykset:
    0
    Olen hieman pettynyt ettei ladattuja soittoääniä voi laittaa puhelinluettelossa "henkilökohtaisiksi" soittoääniksi eli käytännössä vain yhden ladatun soittoäänen voi hyödyntää.
    Se on kuitenkin ongelmista pienin: latailin tässä joku ilta soittoääniä ja asetin yhden niistä oletussoittoääneksi profiilille Yleinen. Seuraavana päivänä ihmettelin, kun puhelimeen oli tullut soittoja, mutta puhelin ei hälyttänyt eli oli täysin mykkä. Kokeilin soittoäänen vaihtamista, ei auttanut, vasta buuttauksen jälkeen alkoi soittoäänet kuulumaan. Onko joku muu törmännyt tähän? Onko tässä kännyt lähestymässä tietokoneita niin että vaativat buutin joka toimenpiteen jälkeen ;) vai onko ohjelmistovika? Luuri myös buuttailee satunnaisesti itsekseen useimmiten gprs-yhteyden aikana.
    Ohjelmistoversio 3.40 ja känny on muutaman viikon vanha. Kuvittelin vaihtokauppoja tehdessäni, että nokialla olisivat jo korjanneet 3510-mallissa olleet lastentaudit, mutta taisin olla väärässä. Harmi, kun muuten luuri on minun käyttööni ja kukkarolle juuri sopiva.

6. vijav

Tykkäykset:
    0
    Ongelmia..

Kyllä tuo minunkin puhelimeni näyttää boottailevan itsestään ihan ihmeellisistä syistä. Mutta kun huomasin tuon soittoäänivian, petyin todella. Luulisi Nokian korjaavan sen ja vähän äkkiä! Soitin Club Nokia Carelineen ja siellä käskivät viedä huoltoon. Vaikutti hieman siltä että ei tiennyt mistä on kysymys ollenkaan.

Niin. Ja muuten tuli mieleeni sekin että onkos tuosta i-mallista jätetty 3510:n jälkeen tarkoituksella pois näytönsäästäjien lataus (ei sillä että niitä tarvisi).

Ja sattuisiko joku tietämään, mikä pitää olla kuvan TARKAN koon, että se sopii näyttöön täysin. Ajattelin itse tehdä taustakuvan kun en halua maksaa niistä.

7. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Re: Ongelmia..

ja oliko tuo silleen että ton 3510:an myöhemmissä
    softissa ei enää siinäkään pystynyt lataamaan noita näytönsäästäjiä.

kuvan kooksi 96x65 pikseliä.

8. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Minäkin olen törmännyt tuohon sorsapan mainitsemaan ongelmaan sekä omassa käytössä olleessa 3510:ssa, että myös muutaman asiakkaan koneessa. Kun tilaa soittoäänen, sen jälkeen soittoäänet eivät todellakaan kuulu, ennen puhelimen sammuttamista ja uudelleen käynnistämistä. Näyttää olevan ominaisuus..

9. Ghetto_Blaster

Tykkäykset:
    0
    Ei toimi vielläkään henk. koht. soittoäänet ....en tajua...

Kävin juuri nokia huollossa ja he päivittivät 3510i:n v.3.40. Mutta en voi vielläkään pistää tilattuja soittoääniä kenellekkään ns. henkilökohtaisiksi soittoääniksi. Kellään tietoa koska vika korjaantuu ja onko 3510:ssäkin ollut tämänlaisia vikoja? Vai onko ongelma ainoastaan 3510i:n? Olen kuullut että nokian kalliissa uudessa kännykässä on samanlainen ongelma.
    Tämä ongelma ottaa päähän hirveästi. väittivät huollossa että tuo on uusin päivitys siis 3.40.
    Toisen viankin olen huomannut...kun laitan kaverille uuden numeron eli vaikkapa teen sen näin Luettelo-> lisää nimi ja pistän nimeksi saman mikä löytyy puhelimesta tai simmistä niin en voi korvata nimeä!!! koska se kysyy "KORVATAANKO nimi? " ja on vain valinta kohdat EI ? eikä kyllä kohtaa näy missään.
    Kellään apuja näihin ongelmiin?
    en keksi enään mitä tekisin?
    Nokia tukeen olen soitellut 3 kertaa ja ei vielläkään ole auttanut ja olen käynyt kahdessa liikkeessä joista toisessa tarjottiin v.3.2 ohjelmisto päivitystä!!!!
    APUA SIIS ;) .

10. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Re: Ei toimi vielläkään henk. koht. soittoäänet ....en tajua

Oletko kokeillut erivaihtoehtoja mikä muistikäytössä?

11. Ghetto_Blaster

Tykkäykset:
    0
    muisti vika

Olen kokeillut puhelinta ja simmiä...kumpikaan ei näytä auttavan.

Jaa tämä viestiketju