1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3510i myyntiin tulo?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Olli-Pekka, 29/11/02.

1. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Oisko jollain tietoa tuleeko se myyntiin milloin kun kuulin kaverilta että tulis myöhemmin kun joulukuussa vaikka senhän piti tulla jo silloin?

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
  3. Bibrok

Tykkäykset:
    0
    Vitsi olit muokkedee nopeempi ;) just olin kirjottamassa samanlaista vastausta...

Tottahan se on et nokia ei sais puhelinta ulos ajoissa vaikka joku toinen valmistais sen sille..

4. theme

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lg G3
    3510i:n tuloaika...

Aika kummallista on et nokia ei saa koskaan puhelinta luvattuun päivämäärään mennessä... Mun kaveri on nokialla töissä ja sano et sen tietojen/käyttökokemuksien perusteella 3510i on ihan valmis... ei esiintynyt mitään bugeja tai vastaavaa.... itse tulen hankkimaan kyseisen luurin heti kun se ilmestyy... toivottavasti pian...

5. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Niin niin. Nokialla on se kiero/sairas markkinointitaktiikka että he päästävät ensin minimaalisen erän josta ihmiset maksavat itsensä kipeaäksi. Sitten vähitellen tulee lisää. Tällä taktiikalla nokia saa paljon rahaa puhelimistaan.

6. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    tuolta alkaa vähän mullakin tunttuu, sen verran oon luuria jouluks oottanu ja sitte ei....

Olis se kyllä jos paljastuis että toimitus ongelmat johtuu siitä että kaikki puhelimet valmistettaisiin jossain kehitysmaassa lapsityövoimalla ja siellä on ongelmia...:D

7. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Itse en kyllä lähtisi ensimmäisten joukossa uutta luuria hankkimaan, vaan odottaisin vähän aikaa ja tiedossa voisi olla mahdolliset bugit ja muut sellaiset viat. Meinaan vaan, että onko sitten hauskaa omistaa uusi kapula, kun se reissaa kodin ja huollon välillä heti alussa. No jos 3510i:ssä ei ole mitään bugeja niin luurihan on sitten valmis tulemaan kauppoihin. Mietin tässä vaan, että tuskin hankin 5100:sta ihan heti, kun se tulee kauppoihin.

8. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tänään juuri juteltiin yhden tyypin kanssa, että hyvin toimii ja puhelin olisi valmis jo kauppoihin. Se on toiminut kuulemma todella hyvin mitään bugeja jo kauan. Sitä ei osannut kertoa, miksei sitä saada kauppoihin.

9. J-HK

Tykkäykset:
    0
    Nokia 3510i -ja SURKEAT (4)-kanavan Polyfooniset -soittoääne

-Itselläni on Nokia 3510 -malli -ja olen ajatellut vaihtaa sen siihen uuteen Nokia 3510i-malliin koska tässä nykyisessä mallissa nämä Polyfooniset soittoäänet kuulostavat aivan KARSEILTA koska kaiutin pystyy toistamaan vain 4-kanavaa,(MUTTA) luin eilen Nokia 3510i -mallista sen verran,että sen kaiutin toistaa myös (4)-kanavaa,jotenka...olen TODELLA pettynyt!!. =(
    -Taidan vaihtaa Nokia 3510:in -Sony Ericsson T300-malliin,koska sen Polyfooniset -soittoäänet tukevat (24)-kanavaa -ja olen käynyt kuuntelemassa sen soittoääniä,niin heti heräsi kiinnostus siihen -ja ajatus Nokia 3510i-mallin ostamiseksi jäi pois!. =)
    -On se KUMMA,että joko Nokia -puhelimista jätetään pois:ääni-ominaisuudet -tai ääni-valinnat,Bluetooth-ominaisuuus -taikka sitten laitetaan "halvempiin" -malleihin nämä "SURKEAT" Polyfooniset-soittoäänet,jotka "kilpailijoiden" saman hintaisissa -malleissa on 2-3x PAREMMAT -ja kuulostavat jopa aidoimmilta!. =/
    -Tätä menoa,Nokia (tulee) vielä menettämään markkina-osuuksia!!. =(

10. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: Nokia 3510i -ja SURKEAT (4)-kanavan Polyfooniset -soitto

Tuota samaa olen ihmetellyt minäkin että ei voi olla niin iso vaiva pistää vaikka 24 soittoääniä luureihin nuiden surkeiden 4 sijasta...

11. Bibrok

Tykkäykset:
    0
    Nokia varmaan ajattelee, et polyt mitkä polyt ja puhelimia ostetaan käytännössä yhtä paljon oli ne mimmoset tahansa... Sitäpaitsi 3510i on just tommonen halpisluokan puhelin, johon ei mitään huippua halutakaan änkeä. Sehän söis sitten parempien(kalliimpien) mallien myyntilukuja=)

12. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Noku paremmissakaan Nokialaisissa paitsi 7650 on vain 4 ääniset...

13. Nickers

Tykkäykset:
    0
    Oli se kyllä tosi pettymys, kun kuulin, että se ei tulekaan jouluun mennessä. Olen jo melkein sen ilmestymisestä lähtien siitä haaveillut ja tuo ilmoitettu myyntiintuloajankohta sattui juuri joulun tietämille, jolloin minulla olisi ollut mahdollisuus saada se joululahjaksi. Täytyy nyt kai sitten odotella joulun yli ja miettiä sitten sen hankkimista.

14. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Kokeilin juuri 3510i ja se oli todella buginen. Softaversio oli 1.05.
    Kun kirjoitti valmiustilassa numeroita niin ensimmäinen numero katosi puoliksi akkupalkkien taakse. Menussa monet nimet olivat silleen että sanan viimeinen kirjain tuli suraavalle riville. Esim. palvelut valikko näkyi näin:
    Koodi:
     Palvelu
    t
    Nyt ymmärrän miksi nokia ei päästä sitä vielä markkinoille (en kyllä ymmärrä miksi sitä ei vielä ole hiottu valmiiksi).

15. Nickers

Tykkäykset:
    0
    Jos saa kysyä, niin missä sitä testasit?

16. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Aika vanha softaversio. Sen 3510i softaversio oli 2.06 mitä koitin ja se toimi jo normaalisti.

17. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Tilt game worldissa oli 7650, 3650 ja 3510i testattavana. Ihan kiva se 3510i kyllä on. Paljon paremman näköinen kuin 3510 (vaikkei niisä melkein eroja ole).

18. theme

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lg G3
    Suoraan sanottuna vit****a kun on Nokialla niin vaikea pitää kiinni niistä toimitusajoista..... Alkaa todellakin miettimään et kannattaako laittaa rahoja kiinni sellaiseen, halpis-puhelin kun on... Pikkuhiljaa tässä alkaa itsekukin kääntyä t300:sen puoleen... onkos kellään mitään tietoa/kokemuksia t300 hyvistä ja huonoista puolista??

19. Nickers

Tykkäykset:
    0
    Tuollahan on kokonainen topicci T300:sta, senkun pikkasen selailet. Itse en ole kumminkaan T300:aan puoleen kääntymässä, vaikka Nokia teki minkä teki.

20. apina

Tykkäykset:
    0
    Noita T300:n hyviä ja huonoja puolia löytyy varmasti täältä: http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=4146

Itselläkin ollut toi 3510i päällimmäisenä ostoslistalla, mutta kun oli vähän ajatuksissa hankkia se nyt tässä joulukuun alussa...
    Ehkäpä ostan ton T300:n, vaikka se huono värinäyttö vähän mietityttää...

Edit: Korjattu asiavirheitä

Jaa tämä viestiketju