1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3510i bugittaa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja MaekGordon, 27/10/04.

1. MaekGordon

Tykkäykset:
    0
    Juuh, elikkä aina ennen hyvässä kunnossa ollut 3510i:ni on alkanut viime aikoina sekoilla.En ole sitä (ainakaan muistaakseni) mihinkään pudottanut, tms.. aina olen pitänyt siitä hyvää huolta.Itse ongelma: En pääse enään tietyille wap-sivuille jotka ovat ennen puhelimessani toimineet, ja toimivat yhä ystävieni puhelimissa (joilla on myös 3510i).Olen koettanut palauttaa tehdas-asetuksia, vaihtanut wap-asetuksia, yms.. yms.. mutta mitään ei edelleenkään tapahdu!Puhelin vain herjaa tuntematonta tiedostomuotoa vaikka olen osoitteen kirjoittanut ihan oikeasti.Voisiko vika olla kenties SIM-kortissa?Mutta miten se estää vain parin wap-sivun katselun?SIM-kortti ei ainakaan ulkoa päin näytä mitenkään rikkinäiseltä.

PS. Kuuluuko 3510i niihin puhelimiin jotka usein bugailevat?
    PS2. Minulla on Radiolinjan SIM-kortti, mutta valikoissani Radiolinja ei ole vieläkään muuttunut Elisaksi, kaverilla tämä tapahtui jo ajat sitten vaikka hänenkään kortissaan ei lue Elisaa, missä vika?

2. mk04

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju