1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3510

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Nastypuppy, 4/7/02.

1. Nastypuppy

Tykkäykset:
    0
    Mulla on nyt nokia 3310 matkapuhelin kannattaako minun vaihtaa nokian 3510:iin tota puhelinta? onko siinä 3510:ssä bugeja,vikoja tai muuta huomautettavaa? Kertokaa mielipiteenne asiasta.

2. Doctor

Tykkäykset:
    0
    Häh...

Kyllä niitä vikoja löytyy aina suht uusista malleista, mutta ne saa usein helposti korjattua softapäivityksellä.
    Eihän 3510:ssä hirveän paljon uutta ole, mutta uusi puhelin on aina hyvä ostos. Kannattaa miettiä mitä puhelimelta tarvitsee. Jos vanha toimii hyvin eikä ole pakottavaa tarvetta vaihtaa niin pidä vanha puhelimesi.

3. JohnX

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nokia C7
    Mulla oli viikon käytössä toi 3510 enkä löytänyt sinä aikana siitä yhtään bugia...(ensimmäinen kerta Nokia 3xxx-sarjassa) Kokeilin sinä aikana melkein kaikkia puhelimen ominaisuuksia kuten GPRS, Kalenteri, hienoja pelejä, polyfonisia soittoääniä ym... Joten voin suositella sellaiselle henkilölle, joka haluaa halvan ja hyvän puhelimen...

4. jim77

Tykkäykset:
    0
    Täytyy olla samaa mieltä. Osta ihmeessä pois! Käytin viikon ei bugittanu. Näppäimet hyvin loistavan kuuloiset äänet ja GPRS. En pitäny, koska IR puuttu. Ei voinu käyttää läppärin kera. Tai en tiedä onnistuuko kaapeleilla, mutta halusin IR:n ja BT:n

5. Arsenaali

Tykkäykset:
    0
    Itse olen puhelinta nyt pari viikkoa käyttänyt ja hyvin on myös toiminut. Ainoan kerran kun olen johonkin bugiin törmännyt on kun herätyskelloa yritin pikanäpäyttämällä 8-1 saada päälle, niin puhelin sammutti valot ja löi perustilaan. Muuten kyllä ei voi kun kehua puhelinta.

6. lauri131

Tykkäykset:
    0
    Miten kauan toi pysyy päällä? Pysyykö kauemmin kuin t65 tai m50.

7. jim77

Tykkäykset:
    0
    Eijoo kokemusta noista, mutta hevy-userina latasin 2 kertaa viikon aikana.

8. tommi24

Tykkäykset:
    1
    Mitenkähän 3510 suhtautuisi esim. 7650:sta lähetettyyn MMS viestiin, jossa on värivalokuva. Osaako se muuttaa kuvan mustavalkoiseksi kuvaviestiksi/näytönsäästäjäksi? Entä midi äänien lähetys 3510:iin. Onko 3510:ssa ja 7650:ssa sama MIDI-formaatti?

Jaa tämä viestiketju