1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

NOKIA 3510

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Diesel, 22/9/02.

1. Diesel

Tykkäykset:
    0
    Kannattaako vaihto 6510 -->3510? (törkee rahapula)
    Kun oon tarkemmin aatellut niin en tod. hyödynnä 6510:an ominaisuuksia. Mulle puhelimen tärkeimpiä ominaisuuksia on kalenteri, tekstiviesti -ja numeromuisti (+moitteetta toimiva tekstinsyöttö ->ei ericsson), hyvä kuulokeääni, pitkät valmiusajat, selkeä näyttö sekä pieni koko&paino.
    (viimeisimmästä "ominaisuudesta" pitäisi tässä tapauksessa tinkiä..) Nuo kaikki muut ominaisuudet 3510:sta käsittääkseni löytyy? Onko muita edullisia vaihtoehtoja? Gprs:ää käytän harvoin sähköpostin lukuun, dataominaisuuksilla ja lompakolla en tee mitään.
    - Oon suosinut nokian 6000 -ja 8000- sarjaa pelkästään sen vuoksi etten halua olla "massaa".

2. Guest Vieras

3510:ssähän on "vain" WAP-GPRS, eli ei voi kattoo e-mailii

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    ...paitsi wapin kautta.

4. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Nokian puhelinta käyttämällä olet massaa, halusit sitä tai et (paitsi jos käyttää jotain vanhaa retrokapulaa :).

Siis ajattelitko sä myydä nykyisen kapulan ja ostaa halvemman tilalle niin että väliraha jäisi taskuun ja parantaisi taloutta? Jos noin ajallelit niin unohda tuo vaihto, ei mitään järkeä.

Tuon kalenterin, ja muistin pystyt pienellä vaivalla tarkistamaan nokian sivuilta, nykypuhelimet ovat jo sen kokoisia ettei tuo varsinaisesti tuota ongelmaa vaikka kyseessä ei olisikaan se pienin malli, ja kyllä noista näytöistä on selvän saanut mitä mä olen niitä katsellut. Kuulokeääneen ja käytännön valmiusaikaan en osaa sanoa juutaenkä jaata, mutta yleensä puhelimen fyysinen kasvaminen ei ainakaan huononna valmiusaikoja (kun unohdetaan ne retrot).

Jaa tämä viestiketju