1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3510 vs. SE T200

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Sir Hector, 6/1/03.

1. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Kummanko luurin te valitsisitte? Kumpiko puhelin on parempi ominaisuuksiltaan? Jotenkin T200 on ruvennut minua kiehtomaan, mutta en kuitenkaan välttämättä 3510:sta haluaisi luopua...

Etenkin T200:n kuvausmahdollisuus kiinnostaa. Kuvanlaadusta minulla ei ole tietoa, ja siksi kysynkin, että kumpiko tässä olevista kuvista on otettu kameralla:

Kuva 1) http://www.sonyericsson.com/communicasia/index.htm?english/frameset.htm,products/t200.htm
    Kuva 2) http://www.threegmobile.net/gallery/sonyericssont200/a16.jpg

Jotenkin tuntuu, että ylempi kuva olisi laadukkaampi. Onko tämä vain harhaa?

Entäpäs onko T200:ssa polyfonisia soittoääniä?

Ja vielä siitä kamerasta. Mistä MCA-10 -kameraa on saatavilla ja minkä hintainen laite on?

2. strummer

Tykkäykset:
    0
    Ei ole polyfonisia.

3. Tony

Tykkäykset:
    0
    Kallishan tuo kamera taitaa olla...? Tai ainakin se uudempi malli.
    Jos rahat riittää niin hanki T300, jossa tulee kamera mukana.

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Jos kameran haluat, niin unohda T200. Ei siitä kamerasta ole paljon hyötyä, kun kuvat näyttävät näytöllä kaksivärisiltä. Eli suosittelen pitämään 3510:n niin kauan kunnes sulla on rahaa T300:aan tai johonkin muuhun kamerapuhelimeen.

5. Killeri_84

Tykkäykset:
    0
    mulla oli nokia 3510 jonka myin ja pistän huomenna tilaukseen tollasen sonyericsson T200:n. toivon mukaan sonyerkki on paree kuin nokialainen=)

6. Otus

Tykkäykset:
    0
    Ei ole mitään ideaa ostaa T200 kameran takia. Kännykällä otetut kuvat on nimenomaan tarkoitettu kännykällä katsottaviksi. Kun ne ovat tuollaisia kännykällä, niin eipä niistä paljon hyötyä ole.

Jaa tämä viestiketju