1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3510 - positiivinen yllätys

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Mie, 4/9/02.

1. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Myönnän joskus uhonneeni etten ikinä hankkisi Nokian 3XXX-sarjojen "teinipuhelimia"...

Nyt kuitenkin ostin 3510:n ja päivän käytön jälkeen olen todella positiivisesti yllättynyt puhelimen käytöstä ja ominaisuuksista. Minun käytössäni laite tuntuu jopa hieman järkevämmältä kuin 6310i. Isot näppäimet ovat mukavat käyttää ja näyttö on riittävä. Kun rannekellon sijaan käytän puhelinta myös kellona on näytönsäästäjän iso kello mainio ja automaattinen näppäinlukko tuntuu suorastaan luksukselta ja samalla mukavalta muistolta Ericsson-ajoilta... ;)

Kun vielä puhelinmuistiossakin on riittävästi tilaa ei toivomuslistalle jää kuin infrapuna tai edes datakaapeli jolla saisi puhelinmuistiota muokattua...

6310i jäi nyt ainakin toistaiseksi kolmospuhelimeksi - olen kai seonnut... Tai tullut järkiini.

2. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Seonnut ja todella pahasti!!

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Samaa mieltä...eiköhän koiteta saada "Mie"kkonen takaisin järkiinsä. ;)

Kyllähän tenixit tarjoavat rahalle aika hyvin vastinetta...jos puhelin (ja akku) vain kestää. Useimmiten ei kestä.

4. Guest Vieras

mutta mä voin kokemuksella sanoa, että 3510:ssä akku kestää yli viikon yhdellä latingilla. mulla oli se kuukauden ja sit vaihdoin sen pois kun nokia EI vaan ole MULLE, en tiedö mikä se oli; kenties ne soittarit!

5. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    On ollut 3510 lainassa jonkin aikaa ja kyllähän se halvalta tuntuu monessa mielessä. Koko laite on muovinen, jotenkin heikonoloinen ja liian kookas pelkäksi puhe- ja tekstiviestilaitteeksi.

Varmasti on ihan toimiva peruspuhelimeksi, mutta kyllä tuossa halpa hinta tuntuu. En missään nimessä ottaiisi 6510:n tai 7650:n tilalle, mutta eipä tuo kauhean realistinen skenaario olekaan. ;)

t. tero

6. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Kyllä tämä mullakin jää kolmospuhelimeksi viimeistään silloin kun 6610 saapuu ostettaville...

7. jim77

Tykkäykset:
    0
    Mulla ainakin on houkuttanu toi 3510 kun eukolla se on ja ne soittoäänet (vaikka onkin vain 4 "kanavaiset") niin silti ne voittaa tuon päänsärky piipityksen. Puheluita sataa kuitenkin niin paljon päivässä kännykkään, että 3510 olisi mainio vehje kun jokaiselle numerolle saa oman soittoäänen (siis ei ryhmiä) ja niitä omia polyfoonisia saa 20 eli lyö laudalta muut merkit. Tosin 7650 saa enemmän kai?

8. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siihen saa niin paljon ku vaan muistiin mahtuu...

Jaa tämä viestiketju