1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3510 näytönsäästäjät

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Apuratas, 27/7/02.

1. Apuratas

Tykkäykset:
    0
    Onko kukaan onnistunut saamaan jostain animoituja näytönsäästäjiä tähän puhelinmalliin?

2. simon_templar

Tykkäykset:
    0
    noup... näytönsäästäjän saa ruutuun mutta tallenna teksti puuttuu ruudun vasemmasta alareunasta

3. tommi24

Tykkäykset:
    1
    Mä en kyllä ole onnistunut saamaan minkäänlaista näytönsäästäjää puhelimeen. Viestissä luki muistaakseni "viestiä ei voi avata". Onko puhelimessa vika kun polyfonisia ääniäkään ei voi ladata, vai onko vika sonerassa. Muistan kuulleeni, että soneralla oli jotain ongelmia ainakin äänien kanssa...

4. Apuratas

Tykkäykset:
    0
    Samaan tulokseen olen minäkin tullut: kuvan saa näyttöön, mutta tallentamaan ei pääse, vaikka kuinka valikoita vekslaa. Aina tulee sama valikko, jossa on "näytä kuva, kirjanmerkit, uusi kirjanmerkki jne" mutta missään ei ole "tallenna kuva" valintaa.

Tuntuu oudolta. Minä kyllä kuvittelin, että näihin kävisi samat animoidut näytönsäästäjät kuin Nokia 3330 malliin vaan eipä tunnu käyvän.

Kunhan joku löytää paikan, mistä saa tähän malliin käyviä näytönsäästäjiä, olisin/olisimme kiitollisia, jos ilmoittaisitte tänne... vai mitä?

5. Apuratas

Tykkäykset:
    0
    Minä en saanut Mobileavenuelta ladattua polyfonisia soittoääniä, kun käytössä oli tavallinen wap-yhetys (GSM-data) Kun otin wap-GPRS -yhteyden, rupesi pelittämään. Mikä taika lie siinäkin ollut..
    Operaattori dna tässä tapauksessa.

6. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    ei ne ole samoja kuin 3330:ssa vaan gif-kuvia joita voi vastaanottaa MMS viestinä.

7. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nokian sivuilta sain käsityksen että näytösäästäjiä saa 3510 mutta vain wapin kautta suoraan esim. club nokialta

8. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Lukekaa ohjekirjasta. Taisi olla sivu 63 (en ole varma, kun ei ole nyt ohjekirjaa saatavissa). Sielä on kuitenkin selitetty SEKIN maailman helpoimmalla tavalla.

9. sarkku2002

Tykkäykset:
    0
    Minä en saanut Mobileavenuelta ladattua polyfonisia soittoääniä, kun käytössä oli tavallinen wap-yhetys (GSM-data) Kun otin wap-GPRS -yhteyden, rupesi pelittämään. Mikä taika lie siinäkin ollut..
    Operaattori dna tässä tapauksessa.[/quote]

En saanu minäkään tavallisella aluksi, mutta silleen saa että tallentaa sen palveluviestin ja menee aluksi aloitussivulle ja sen jälkeen avaa palveluviestin, niin voila..

10. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mitä sitä ohjekirjaa ottamaan kun sama asia lukee tuossa yläpuolella edellisessä viestissäni.

11. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Katos vaan. Mutta täälä kysytään paljon sellaisia asioita, jotka selviäisivät puhelimien ohjekirjoista. En itsekkään pahemmin ohjekirjoja lue, mutta kuiteskin kattoisin sieltä asian ennen, kun kirjoittaisin tänne kysymyksen.

Jaa tämä viestiketju