1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3410 java

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Lauri100, 12/6/03.

1. Lauri100

Tykkäykset:
    0
    Nokia 3410-puhelimessani Munkiki-javapeli ei toimi. Peli jumittuu muutaman pelikerran jälkeen, eikä toimi enään, vaan päähenkilö putoaa veteen ja kuolee. Peli on puhelimen vakiovaruste, eli Nokian tuotantoa. Peli toimi täydellisesti ostaessani puhelimen, mutta liian vanhan ohjelmiston takia muut, tilatut javapelit, eivät toimineet. Päivitin ohjelmistot ja sen jälkeen ko. peli ei ole toiminut. Olen käynyt huollossa ohjelmistopäivityksissä ja muissa asiaan liittyvissä korjauksissa jo peräti KUUSI kertaa. Puhelimeni on matkannut ympäri maata mm. Helsingissä huollossa, mutta vikaa ei saada korjatuksi.
    Tämä kaikki ehkä tuntuu hullulta yhden pelin takia mutta takuuhan on tarkoitettu tähän. Nyt olemme
    päättäneet huollon poikien kanssa, ettei puhelinta kannata enään yrittää
    korjata vaan vaihtaa uuteen, samanlaiseen malliin. Mielestäni puhelimen vaihto samaan malliin tuskin auttaa, jos/kun tämä olisi vaikka tyyppivika. Yhdellä kaverillani on samanlainen vika. Pikkuhiljaa alkaa jo kyllästyttää!!!
    Onko kenelläkään muulla ollut samanlaista vikaa??? Muiden samasta viasta kärsivien ongelmista olisi kiva kuula, jotta saataisiin Nokia uskomaan. Mikä on auttanut?

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    poista se peli siinä se.

3. Lauri100

Tykkäykset:
    0
    Ei huono vaihtoehto....

En halua luovuttaa niin helpolla, jos viasta voisi jotain korvausta saada. Toisen pelihuollon jälkeen olin varma, ettei ne sitä kuntoon saa mutta aina täytyy valittaa, ja joskus se jopa kannattaa.

4. Skynet2002

Tykkäykset:
    0
    Suosittelen myös pelin poistamista ennen huoltoon pistämistä. Pieni varoitus jo ennalta, että Munkiki pelin kenttää 19 on mahdoton läpäistä, koska yksi tarvittava pala on väärän tyyppinen. Näin ainakin minun mielestä.

5. Lauri100

Tykkäykset:
    0
    Vastatkaa!!!

Nyt taas viimeset kolme vikkoo mun puhelimeni on ollut jossain Hesassa, eikä ilmeisesti vieläkään oo mitään tehty. Voi *****

6. Wario87

Tykkäykset:
    0
    Minulle kävi siis aivan samalla tavalla, että se apina tippuu aina suoraan veteen ja se peli on nyt poistettu. Ei voi mitään...=(

7. Ody

Tykkäykset:
    0
    Nokia ei vissiin oikein jaksa tehdä noita pelejä kunnolla loppuun...

8. Lauri100

Tykkäykset:
    0
    Munkikin lisäksi monta muuta javapeliä ei toimi, esim. SummerGames2004. Muutenkin puhelin on ihan surkea.

Mitä otte tehneet ongelmalle. Itse olen vienyt puhelinta huoltoon useita kertoja (asun huollon lähellä). Se huollon tyyppi ei jaksa enään kattella mua. Ne vaihto mun 3410:n toiseen samanlaiseen, mutta ihan samat viat siinäkin. Tunnen myös yhen tyypin, jolla sama ongelma. pitäis saada ne Nokian tyypit uskomaan että kyseessä on tyyppivika, että voitais saada joku muu malli tilalle. Ainoo vaan että takuuta ei oo kun muutama viikko jäljellä....

Jaa tämä viestiketju