1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3310 rikki?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Markus1, 4/9/06.

1. Markus1

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs löysin kaapistani vanhan Nokia 3310:n. Toimi ennen ihan normaalisti mut nyt ku tyrkkäs virrat päälle niin näyttöön syttyi vaan valot eikä mitään näkyny. Oon törmänny vikaan joskus aiemminki mut ei pysty muistamaan mikä vikana.. muistaakseni joku "seepra" oli ongelmana tai jotain :D
    Elikkäs onnistuuko itse korjaaminen ja vieläkö siihen löytää jostain varaosia. Olisi kiva saada kakkos puhelin kuntoon :) kiitos vastauksista jo etukäteen :)

2. Javapa

Tykkäykset:
    0
    Joskus muinoin minun 2300 luurissa oli sama vika. Jummas, eikä mikään näppäin toiminut yms, sammui vain akun poistolla. Voi olla ihan eri juttu, mutta jotenkin vain "tuttu" vika kuvauksesi perusteella. Ongelma korjaantui kun vein huoltoon ja päivittivät softan.

3. Markus1

Tykkäykset:
    0
    Oman muistikuvan mukaan taas vika oli näytössä ku aikoinaan 5110 teki saman tempun. näppäimet tuossa toimii mut näyttöön ei vaan tuu elämää muuta ku valo...

Jaa tämä viestiketju