1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3230 vs 6670

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja pocket.demon, 19/5/05.

1. pocket.demon

Tykkäykset:
    0
    Onkos noissa paljon eroa? Kamerahan tossa 3230 taitaa olla parempi..

2. tikox

Tykkäykset:
    0
  3. Finvagarty

Finvagarty

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia, Sonera
    Tästä nyt on ennenkin on ollut juttua. Itse suosittelen henk.koht. 6670:aa.

+ "jymäkkä" eli erittäin laadukkaan oloinen
    + näyttö on kirkas ja hyvä
    + näppäintuntuma hyvä ja asettelu samoin
    + valikot nopeat
    + kuulokeääni hyvä ja voimakas
    + joikkarin kaikille suunnille voi määritellä toiminnon (perustilassa)
    + hyvä kamera samoin video
    + pitkäkestoinen akku

Tämä 6670 on paranneltu versio 7610:sta. Olikos siinä softauudistuksia esim. virustorjuntaohjelmamahdollisuus, sähköpostiliitteiden vastaanottomahdollisuus ja paranneltu verkkoselain ja jotain muuta. 3230:aan verrattuna on muutes vielä nuo vaihtokuoret, jolloinka näytön pölyyntymisongelma ei niin paha. Jotkut sanoneet, että 3230 oikeestaan teinix-malli. Myös hinta saatu alas, koska paketin sisältöä vähennetty.

4. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    3230 näppäimistö jätti omien kokemuksieni perusteella toivomisen varaa. Muuten ihan jees.

5. Bustis

Tykkäykset:
    0
    Samat pätevät kyllä 3230:aan joystickin kustomointia lukuunottamatta ja ensimmäisessä ja viimeisessä jää ilmeisesti 6670:n taakse. Paremmat ominaisuudet kuitenkin painoivat vaakakupissa 3230:n hyväksi. Näppäintuntumassa ei muuten mitään vikaa, näppäimet voisivat olla vain tiiviimmin aseteltuna kuoren sisään.

6. tikox

Tykkäykset:
    0
    Älä tee valinttaa ennenkuin olet kumpaakin kädessä pidellyt.
    6670ssa on tosiaankin parempi akunkesto kuin 3230 mutta kyllä se minulla silti (3230) ainakin 4 päivää heittämällä kestää kun ei kovin paljon käytä multimediaominaisuukksia.
    Pidän yhtenä suurimmasta eroista kokoa ja näppistä.(näppis maku asia) (3230ssa minun mielestäni aika hyvä)

7. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse ostin uuden 3230:n jossa oli kolme näppäintä mykkänä. Uusi puhelin liikkeestä
    siinä oli mykkänä kaksi näppäintä. Toista palauttaessa kiinnostus kys malliin lopahti.

Viikko sitten käpistelin gigantissa toimivaa puhelinta ja kyllä ne oikeanpuolimmaiset ylänäppäimet aika syvältä on. Ritinä kuului kun niitä paineli ja tuntuma oli että mistä risahtaa..

8. tikox

Tykkäykset:
    0
    Runnottu esittelymalli? Ja näppistuntuma on mielestäni aivan hyvä kun ei yritäkkään painella sormenpäillä vaan peukalon sivuilla niin on mielestäni ihan ok mutta makuasia...

9. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Runnottu ? Kyllä ne kaksi olivat aivan avaamattomassa paketissa.

Gigantin puhelinta oli tietysti räplätty mutta todella rihvelin tuntuiset ne on ne ylänäppäimet . Voihan olla että minulle on sattunut kouraan vain huonoja yksilöitä..

Otsikkoon viitaten oma valinta olisi 6670 . Eihän ne siinäkään parhaat ne näppäimet ole mutta varsin hyviä kaikuja tuosta mallista kuulunut..

10. marko777

Tykkäykset:
    0
    Munkin pitäisi noiden kahden väliltä valita.
    Vaikeelta tuntuu päätöksen teko...

11. Peke78

Peke78

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 930 + Sonera Jätti
    Hyvin on pelannu 3230 jo kokonaiset kaks päivää. Toivottavasti pidempäänkin. Ainut ongelma on etten saa siirrettyä millään MP3:sia puhelimeen. Tai siis kortille.

12. Crockett Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    159
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Käykää itse räpläämässä malleja kaupoissa ja tehkää päätös kokeilun perusteella. Nuo täällä mainitut jutut on sit vain plussaa suuntaan jos toiseen.

Jaa tämä viestiketju