1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3230 värisee koko ajan

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja roori, 28/8/06.

1. roori

Tykkäykset:
    0
    Kävi sillä tavalla, että viikko takaperin alkoi kännykkä sateella taskussa väristä kokoajan. Se oli siis sellaista nopeampaa kokoaikaista värinää kuin normaalisti. Sammuttaminenkaan ei auttanut, vaan vasta akun irtiottaminen tuotti tulosta. Tapahtumahetkellä satoi aika rankastikin, mutta kännykkä ei pahemmin sateenpitäväntakin läpi ollut kastunut. Seuraavana päivänä homma hellitti. Nyt sitten homma alkoi taas, kun akku baarissa tyhjeni, hommaan liittyi tällä kertaa kastuminen (ei kuitenkaan ihan läpimäräksi, vaan oli baarissa vaahtobileet ;) ). Akku siis on loppu ja kun kännykän heittää lataukseen värinä alkaa, ihan sama onko akku paikallaan vai ei. Ei ole tämänkään päivänä loppunut. Mikähän mahtaisi olla vikana ja meneekö takuuseen vai miten, kun kyllä minusta kännykän pitäisi kestää vettä sen verran, että ei ihan sateella rikki mene.

2. manta

Tykkäykset:
    0
    Sillä on kylmä, kun tuli yht'äkkiä näin sateista ja on ollut niin lämmintä koko kesän.

3. thejoppe89 Vieras

4. samumanu Vieras

Jos puhelimen sisällä on jälkiä kosteudesta ei se takuuseen mene. Ja ei puhelimet todellakaan oikein kestä sateessa puhua ellei oo erikseen suojattu, toki jollain joskus kestäny jne jne mutta eivät ole pisaroiltakaan erikseen suojattuja.

5. J@nnu

Tykkäykset:
    0
    Mulla kävi toissa kesänä 3230:n kanssa näin, kun olin menossa järveen uimaan, olin päässyt jo housuihin asti ja huomasin et prkl mullon kännykkä taskussa :)(pöhnässä tietty) no äkkiä akku irti ja enimmät vedet ravistelin pois ja aurinkoon kuivuun puhelin. Kun pääsin kotio niin, puhelin kuivauskaappiin melkein vuorokaudeksi, yllätys ja puhelin toimi kun ei olis mitää käyny. Meinasin sillon saada laakin ku 2 päivää vanha puhelin ja heti paskaksi! :D jotkut kestää ja jotkut ei..
    tää nyt oli vähä OT..
    edit: laita kotivakuutuksen piikkiin..

Jaa tämä viestiketju