1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3230 ongelma ( Katsokaa, please )

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Skelektor, 26/7/07.

1. Skelektor

Tykkäykset:
    0
    Terve!

Mulla on nokia 3230 känny ja siinä on soneran liittymä.
    Eli mulla on sellanen ongelma, että kun joku soittaa mulle soneran liittymästä niin kännykässäni näkyy vain ainoastaan soittajan numero vaikka soittaja (nimellä) on tallennettu sim-kortille ja osoiteluetteloon.
    Aika jännä homma ku kokeilin toisella puhelimellani, jossa on Dna liittymä niin heti näkyy numero ja nimi kuka soittaa, mikä on tallennettu nimellä sim-kortille ja osoiteluetteloon.

Eli voisko joku viisas nyt neuvoa mua, et pitääkö mun puhelimen asetuksista laittaa jotain päälle et saman soittavan operaattorin numero joka on tallennettu niin näkys myös soittajan nimi.
    Eli mitä nyt mun täytyy tehdä?
    Jos jollakin muullakin ois ollut samanlainen vika, niin vois tyhmää neuvoa pulassa ;) Kiitoksia etukäteen...
    Ps. Toivottavasti ymmärrätte vikani, jota yritin suurin piirtein kuvastaa :)

2. Skelektor

Tykkäykset:
    0
  3. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Joskus aikojen saatossa kyseistä ongelmaa oli esillä tälläkin foorumilla, ja muistinvaraisesti taisi olla niin, että poistamalla tiedot joko luurista tai simmiltä alkoi toimimaan. Eli tiedot vain toisella muistilla. Helppo ainakin testata josko tuo auttaisi.

4. adapter-

Tykkäykset:
    5
    3230:ssa oli muistaakseni ainakin uusimmassa softaversiossa silläkin merkitystä onko numero tallennettu kansanvälisessä muodossa vai ei. Muistaakseni meni niin, että jos numero on tallennettu kansainvälisessä muodossa, ei tunnista välttämättä nimeä ollenkaan.

5. Skelektor

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia neuvosta, eli poistamalla numeroista +358 alun, niin heti rupesi näkymään soittajan nimi :=)

6. Miig^

Tykkäykset:
    0
    Ittelläkin oli sama ongelma mutta mulla piti laittaa toi +358 nii alko näkyä noi nimet noissa numeroisa.

7. jkaart

Tykkäykset:
    3
    Tämä taasen on mulla toiminu!

Jaa tämä viestiketju