1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3230 multimediaviestit ei toimi

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Boiga, 20/4/05.

1. Boiga

Tykkäykset:
    4
    Eli mistä lähden hakemaan vikaa? Puhelimena otsikossa mainistsemani 3230 ja liittymänä Elisan tekstari.
    Elisan sivuilta tilasin asetukset ja talletin ne (löytyy valikoista noi elisa mms asetusten säädöt). GPRS toimii hyvin (profimail ja webselain toimivat moitteetta).

Kun vastaanotan mms viestin, tulee ilmoitus että viesti on luettavissa webistä!
    Myöskin lähettäminen kaatuu seuraavaan ilmoitukseen kun lisään kuvan: "ei voi avata, objektin muoto ei tuettu" Tämä tulee siis jos valitsee että lisää uusi ja sieltä kuva (otan kuvan ja painan että valitse). Sama tulee myös jos valitsen jonkun valmiiksi ottamani kuvan (tosin niiden koko on varmaan liian suuri koska on otettu suurimmalla tarkkuudella).

Ei oikein ole ollut mms viesteistä iloa :(

2. samumanu Vieras

Ikinä en oo törmänny puhelimeen jossa ois tommosta vikaa joten otappa yhteyttä esim. operaattoriin ja käy asetukset niiden kans läpi ja selvitä ettei niillä oo mitään "vikaa".

3. tikox

Tykkäykset:
    0
    Yleistä on, kun katselee foorumia. Eri puhelimilla ja liittymillä.

4. juhopa

Tykkäykset:
    0
    Samaa vikaa on mulla ollut vastaanotetuissa multimediaviesteissä eli ne voi lukea ainoastaan webissä.. Liittymänä on Sonera Friends

5. samumanu Vieras

On yleistä mutta olen enemmän kuin 100puh törmänny tommoseen "vikaan" ja aina oon saanu pelittää puhelimen omilla testikorteillani joita on dna, kolumbus ja sonera. Eli ei kertaakaan oo ollu puh vikaa vaan jotain muuta, mielestäni jo aika iso otos.

6. Boiga

Tykkäykset:
    4
    Nyt jostain syystä sain toimimaan noi multimedia viestit (ainakin työpuhelimesta lähetetyt viestit tulee mun omaan puhelimeen ok, kuvat ja teksti). MUTTA, omasta puhelimesta mä pystyn lähettämään kyllä mms viestin joka sisältää tekstiä, mut jos lisään kuvan tulee ilmoitus "objektin muotoa ei tueta" tjs ja sama vaikka laittaa tuolta lisää ja sieltä sitten kuva... ? missä voi sitten seuraavaksi olla vika? Miksei muka voi kuvia lähettää ?

Jaa tämä viestiketju