1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3230 huono ääni?!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja bonanza80, 10/7/05.

1. bonanza80

Tykkäykset:
    0
    Mistä johtuu että tuossa mun uutukaisessa Noksussa äänet on aivan P***eestä!? esim MP3 soittoääni kuulostaa aivan puurolta ja jopa MP3 kuunneltuna kuulokkeiden kautta kuulostaa todella surkealta!? voiko luurissa olla valmistusvirhe vai onko kaikki 3230 näin ala-arvoisia? esim kaverin 6230i:ssä äänet on aivan eri planeetalta kuin tässä! eihän näitä jaksa edes kuunnella!

-Pettynyt-

2. xXWWXx

Tykkäykset:
    0
    3230:ssa monosoitin ja 6230i:ssä stereo... Joten eikai yllätys, että 6230i:ssä on parempi äänenlaatu. Soittoäänistä en osaa sanoa mitään.

3. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Olisit lukenut tämän ennen ostopäätöstä ;D
    Muuten kyllä hinta/laatu suhteeltaan kerrassaan loistava S60 luuri.

4. X

Tykkäykset:
    0

Juu kannattaa katsoa ekana mitä ostaa, millään monoäänillä ei tosiaankaan kuunnella mitään musiikkia.

5. Fikku

Tykkäykset:
    0
    3230.. Jos teille tulee mikrobitti ni siellä oli kokeilussa vai olikse testissä tai jossain nis siel luki - "surkea mp-3 äänen laatu".. Sen puoleen en ihmettelis.. Mutta sony erkeis toimii kaikki äänet hyvin.. =) Hyvä jos tost sait apuu..

6. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mä en ois tosta saanu apua, koska en edes saanu mitään selvää sun viestistä. Mutta, eiköhän se jo tullut selväksi, että 3230 ei ole mp3 -soittimeksi tarkoitettu, koska äänet kuuluvat monona. Kaiuttimen äänenlaadusta en sano mitään, ei mun mielestä mikään erityisen huono ollut.

7. Fikku

Tykkäykset:
    0
    Polyt on kuuluu hyvin jokapuhelimessa.. Nokia 3230 tukee tietääkseni Polyfonisia? Et jos niitä ei ole ni ei musiikkikaa miltää Aidolt kuullosta.

8. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mitä äijä selittää? Polyfoniset soittoäänet ei liity mitenkään nappikuulokkeista kuuluvan (mp3) musiikin laatuun. Älä kommentoi jos et tiedä juurikaan mistään mitään.

9. Fikku

Tykkäykset:
    0
    Aijjaa nappikuulokkeista mä luulin et kaiuttimesta.

10. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    No ei ne polyfoniset vaikuta siihenkään.

11. bonanza80

Tykkäykset:
    0
    noniin siis kaikkihan alkoi siitä että kun olen muutamia ihan pelkkiä mp3 soittimia kokeillut ja niissä kaikissa äänenlaatu loistava eikä mitään korvalla(minun korvalla) huomattavaa eroa, niin ajattelin että kai kännykässäkin se ääni on kelvollinen, mutta metsään meni, mikäs siinä, ostetaan sitten vielä se MP3 soitinkin... Mutta toi kaiuttimen särinä häiritsee kyllä ja pahasti. siis kun kaikki soittoäänet menee ihan puuroksi kun toi kaiutin on ihan sanonko mistä! tai sitten se on jo valmiiksi paskana..

Onneksi känny muuten on ihan loistava ominaisuuksiltaan ja muutenkin, niin ei sentäs rahat menny ihan täysin hukkaan. kummastuttaa vaan että mistä ihmeen jatkosodan aikaisesta gramofoonista tuo kaiutin on repäisty! äänen laatu suoraan toisesta maailmansodasta.

12. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Siis, jos ostat puhelimen jossa ääni tulee ulos stereona niin laatu vastaa ihan keskitason mp3 -soitinta, mutta kun 3230:issä ääni tulee monona, niin sen takia sitä ei 2 minuuttia kauempaa kuuntele. Ostappa vaikka 6230i ja kuuntele sillä mp3:sia niin laatu on ihan hyvää.

Jaa tämä viestiketju