Nokia 3220

Keskustelu osiossa 'Nokia ja Microsoft', aloittaja matti.p, 24/4/07.

1. matti.p

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E7-00
    Osaako kukaan kertoa voiko 3220 sta siirtää muistista tallennetut viestit PC suitella tietokoneelle ?

2. ekku0

ekku0

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    pc suite

jaa-a n80 sellä ainakin saa !

3. Petteri98

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Hei,

Mistä voi johtua verkon katoaminen Nokia 3220-puhelimessa? Kenttä katoaa lopulta kokonaan, eli ensin on kaikki pykälät, sitten viisi tai neljä ja lopulta yksi ja tämän jälkeen kenttä katoaa kokonaan. Ensin kokeilin puhelinta DNA:n kortilla, mutta ei toiminut ollenkaan, vain ja ainoastaan pystyin lähettämään viestin toiseen puhelimeen. Saunalahden kortilla siihen pystyi soittamaan ja siihen puhelimeen pystyi soittamaan myös toisesta puhelimesta. Kenttä katoaa vaikka tallensin Elisan asetukset. DNA:lta ei tullut mitään viestiä, kun laitoin SIM-kortin puhelimeen, mutta Elisalta tulivat asetukset. Kun laitoin Saunalahden kortin puhelimeen luki puhelimessa ensin Puhelimen käyttö rajoitettu ja puhelin kysyi rajoituskoodia, joten sammutin puhelimen, otin akun, odotin 30 minuuttia ja käynnistin uudelleen, koska en tiedä rajoituskoodia.

Olen ostanut puhelimen vuosia sitten ja edellisellä omistajalla on ilmeisesti mennyt SIM-kortin kehys rikki. Ei meinaa pysyä paikallaan. Olen kokeillut teippiäkin. Mikä neuvoksi?

Viimeksi moderaattorin editoima: 22/11/17
  4. Kontrolli Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    705
    Puhelinmalli:
    Apple + Huawei
    Kyllä toi sun puhelin taitaa olla tiensä päässä, noita sim-kelkkoja löytyy kyllä netistä tilaamalla. Nokian uuden peruspuhelimen taitaa saada 20-30 eurolla, itse en enää tekohengittäisi tuota mallia

Jaa tämä viestiketju