1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3220

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja moubail telefone, 28/4/05.

1. moubail telefone

Tykkäykset:
    0
    Jos kenelläkään nyt sattuu löytymään tätä puhelinmallia niin haluaisin tietää mitä mieltä olet kyseisestä puhelimesta. HYVÄÄ/PAHAA.
    Erityisesti haluaisin tietää kamerasta; Tietääkseni zoom-toimintoa ei tässä mallissa ole mutta sillä ei ole niin väliä, mutta onko kuvan laatu hyvä/huono, ja onko mahdollista siirtää kuvat tietokoneelle/ pois tietokoneelta. ja haluaisin myös tietää onko mahdollista siirtää musiikki koneelta kännykkään ja jos on, niin missä muodossa ja millä systeemillä Bluetooth/infrapuna ja muodot mp3/jotain? ja tietysti mitä muotoja kyseinen moubile telefone:) tukee. en haluaisi linkkejä nokian sivuille koska en tajua siitä oikein mitään, tyhmä kun olen ja siellä on kaikenlaisia lyhenteitä ja nokian sivustoon ei käy muutenkaan luottaminen. eipä siinä sitten muuta. viestejä tulemaan. P.S. voitte suositella kyllä eri kännyjä mutta hintaluokan pitäisi olla 3220:n tasoa.

2. pacman

Tykkäykset:
    0
    Okei. Suosittelen lähes varauksetta Siemens CFX65:ta, siinä on komia läppäpuhelin jossa on vga-kamera salamalla :) Ja näppistuntumakin on jotain aivan ihmeellistä. Siis hienoa.

Vakavasti puhuen, 3220:lla on muutama hyvä ominaisuus, joihin kuuluu mm. ne kumigripit siinä kyljissä eli siitä saa erinomaisen hyvän otteen. Muuten kyseessä onkin ehkä jopa 2600:n tasoinen puhelin... Tarkkoja speksejä en juuri muista enkä myöskään jaksa tarkistaa noksun sivuilta . Laitoin kuitenkin varalta linkin tuonne nokian sivuille että halukkaat pääsevät katselemaan sitä.

3. moubail telefone

Tykkäykset:
    0
    Tjoo. kiitos neuvosta mutta tiedätkö sen hintaluokkaa tai jotain :X

4. mustis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Ace II/Lumia 520, Elisa
    Ei se 3220 kamera mikään mahtihyvä ole, hyvässä päivänvalossa saattaa saada ihan kelvollisenkin kuvan joskus mutta sisätiloissa se on sitä tuttua kamerakännykkäsuttua. Kokonaisuutena laite on varsin ok. Kumeista saa hyvän otteen ja ovat ne välkkyvät kumit kyllä ihan hauskoja. Laite ilmoittelee niillä vastaamattomista puheluista, tekstiviesteistä jne.

5. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    CFX65 nyt on kaikissa testeissä melkein haukuttua ihan lyttyyn, et enpä sitä kyllä suosittelis. 3220 sentään oli TM:n testin jaetulla ykkössijalla, vaikka tm:n testi onkin niin...

Ja en kyllä lähtisi vertaamaan 3220:a mihinkään 2600 joka on aivan palikka malli, 3220:ssä on parempi näyttö ja paljon enemmän muitakin ominaisuuksia!

6. moubail telefone

Tykkäykset:
    0
    No kannattaako teidän mielestä ylipäätään hankkia koko vehjasta?
    (itellä justiin tavallinen 3510 :E

7. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Itte miettisin että ostanko tän vai jonkun muun, vanha oli hajoamassa, eli jokin oli pakko ostaa. No päädyin ostamaan 3220 vaikka olin vannonut että en ikinä enää osta 3000-sarjalaista nokiaa. Mutta näin vain kävi että ostin. Kuminäppäimet on oikein mukavat, koska pidin 6150n näppäimistä, koska oli kumia. 6820n jälkeen tämä 64000 väriä vai mitä olikaan näyttävä näyttö on erittäin tarkka ja mielestäni erittäin hyvä. Kamera mihin olin tottunut 6820ssa, riitti mulle, mutta tällä tulee paljon paljon parempia kuvia. Mielestäni ihan kelvollisia. Akku kestää 3-4 pvää. Kun ei leiki sillä ylimääräistä, kuukaudessa 8.5h puheluita ja 80 viestiä, joten kyllä se on käytössäkin päivittäin. Infrapunaa ja BTtä tässä kapistuksessa ei ole, joten niillä ei saa siirrettyä mitään tähän. Mutta datakaapeli ominaisuus on, jolla saat data yhteydet puhelimella. Kuvia siirrettyä puhelimeen ja siitä pois DKU-5 toimii puhelimen kanssa. Elikkä puhelimesta puhelimeen et voi siirtää mutta tietokone välissä niin voit siirtää. Itse en puhelimesta puhelimeen tarvitse, pää asiassa olen vain leikkinut sillä sillon kun olen sitä käyttänyt.

Plussat:
    +Näyttö
    +Kamera
    +Näppäimistö
    +Näin pienen akun kesto

Miinukset:
    -Hiljainen ääni kaiuttimessa, täysillä ollessaan hyvä.
    -Kumisuojat sivuissa, lähtee irti helposti ja ei pysy paikallaan ja jos vähän likaisiemmilla sormilla ottaa kiinni ne on nopeasti ruskeat. Autoa asennellessa kivaa. :D
    -Takakuori kiiltävää muovia, naarmuuntuu nopeasti
    -Roskaa taskunpohjalta menee näytön väliin nopeasti
    -Takakuori natisee vähän tekstiviestiä kirjottaessa

No noi miinukset itselleen ei ole niin isoja asiaoita miksi en tästä luurista pitäisi, joten voin suositellä lämpimästi tämän mallin ostoa. Hyvät ja tärkeät plussat korvaavat suurimman osan miinuksista ja viellä kun on edullinen hinta tämän ominaisuuksiin nähden, suosittelen ostamaan. Ainut että alkuperäinen laturi on sitä hitaampaa versiota, vanhasta luurista otin laturin tähän ja tässäkin lataus on nopeaa. Sitten 3000-sarjalaisen vika, akun ottaessa pois, kello nollaantuu. Toisin se ei niin haittaa kun en vaihtele kortteja tästä ja irrottele akkuja. :)

8. moubail telefone

Tykkäykset:
    0
    Sitten muuten vielä pelipuolesta että jos ois jotain mistä tähän kohtalaisen hyviä pelejä sais ladattua?

9. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Ostamalla playstation. Kai tohon noista jippiistä ja buumista ja mitä niitä on saa pelejä. Mut täs on jo flipperi mitä voi joskus pelata, ainut hyvä peli. No emmä sitäkään kyl ole kun kokeillu. Mut pelit näihin maksaa, mut elämä on.

10. Guest Vieras

Kymmeniä tuhansia kännypelejä saat ladattua DC++:lla.

11. moubail telefone

Tykkäykset:
    0
    3220

No nyt tuli hankittua toi 3220 ja ihan tyytyväinen oon. tulipa vaan mieleen että tämä ei vissiin tue true toneja kun mulla ei ainakaan näyttäny toimivan?

12. MissRed

Tykkäykset:
    0
    Kumiosat

Kuinkas nopeasti kumiosat rispaantuvat tms...veljelläni vain on 3220 ollut joulusta asti ja kumiosat jo ihan repaleiset, pinta jotenkin lähtenyt "lohkeilemaan". Ja kuinkas helposti uusia kumiosia on saatavilla? Hinta?

13. MissRed

Tykkäykset:
    0
    Kumiosat

Kuinkas nopeasti kumiosat rispaantuvat tms...veljelläni vain on 3220 ollut joulusta asti ja kumiosat jo ihan repaleiset, pinta jotenkin lähtenyt "lohkeilemaan". Ja kuinkas helposti uusia kumiosia on saatavilla? Hinta?

14. samumanu Vieras

Kumiosat rispaantuu kyllä helposti, todellakin.

Hinnat varmaan vaihtelee mut huolloista pitäs löytyä ja ehkä noin 3€ max/kpl.

15. jaakkot

Tykkäykset:
    0
    Ostin reilut pari viikoa sitten tyttärelle 3220. Kahden viikon aikana puhelin oli huollossa kaksi kertaa. Siihen vaihdettiin prosessori ym. eikä tämäkään auttanut, edelleen kännyn vakiopeli peli jumitti koko laitteen. Midien latauksessa oli myös ongelmia...

Veimme puhelimen takas kauppaan ja ostimme tilalle 6230i:n. Tämä näyttää pelittävän hyvin :)

16. Naekkileipae

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Oneplus 3T
    Nyt se puhelin tempun teki.Ei käynnisty,akun irrottaminen ei auta.Illalla akku vielä täysi,eikä lähde edes lataamaan.Ensimmäinen vika mikä minulle tuli eteen.Eikun huoltoon.

17. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Mites onkos uudemmissa softissakin valikko kuvakkeet vielä yhtä aneemisen harmaat kuin ekassa softassa? Mulla oli silloin ihan ekoja 3220 mitä myyntiin tuli...

18. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Päätti sitten Nokia tuoda 3220:sta myyntiin kaksi uutta väriversiota. Mielenkiintoiseen aikaan. Mikäköhän idea tässä mahtaa olla, elinkaaren pidentäminen?

19. Jaukki90

Tykkäykset:
    0
    minulla oli tuo puolivuotta ja hermothan siinä meni! JOs gprs:ää käytti, ei tahtonut toimia. ja kun sielt latas jotain, puhelin sekosi ja eikun akku irti ja puhelinuuestaan päälle. jökkäili, kamera huonontu koko ajan ja joskus saatto temppuilla... varmaan niit ekoja mulla oli. kyllä 3200 oli parempi. Ja puhelin oli muutenki huono.

20. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Jaa että edelleen on mulla, kaikki bugit on korjattu uusimmassa versiossa joita oli ekassa versiossa mikä mulla oli. Valikon värivaihtoehtoja on useita. Huollossa ite sain ainakin ilmaiseksi uudet kumin kun kävin päivittämässä. Riippuu pitkälti onko huoltomies saanu edellisenä iltana. :D Hyvin tää toimii, vaikka on putoillu ja ruis rockissa kyllä sai vesikylpyäkin. Onhan toi vähän reisussa rähjääntyny, mut hyvin toi pelaa. Empä mä nykyään puhelinta käytä kun soittamiseen ja viestittämiseen. Usein on ollu mielessä vaihtaa samsungiin, mutta kun ne ei osaa tehä puhelimeensa soittoääntä ja värinää saman aikaseksi, joo tiedän pitää tilata soittoääni mis on värinä "integroituna" pelleilyä sanon minä. Et edelleen voin suositella, hinta/laatu/ominaisuus suhde erittäin hyvä. Aikas harvoin mulla on käyttöluuri läheskään näin pitkään. Mut seuraava taitaa olla sit joku missä on internet selaimet sun muut, ei viellä ole kyllä tarvetta sellasille.

Joo sielt tuli jotain ihme 3220 kaamee pino tänään, onkos ne jotain erilaisia, en tutkinu niitä meinaan sen tarkemmin.

Jaa tämä viestiketju