1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3220

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Reb, 26/9/04.

1. Reb

Tykkäykset:
    0
    Tämä puhelin näytti minusta niin herkulliselta puhelimelta niin päätin tehä tähän semmosen linkki/vinkki ketjun. Eli tänne voi antaa linkkejä ja vinkkejä tästä superhyvästä puhelimesta!
    Tuolta löytyy tietoa englanniksi:
    Linkkivinkki

Mitä mieltä itse olette puhelimesta? Minusta se on mahtava varsinkin se ilmaankirjoitus!

-Korjattu pitkä linkki. -veppis

2. malhotra

Tykkäykset:
    0
    Mistä jo nyt löysit kuoria myynnistä? Itse en ole vielä tavannut niitä kaupan hyllyltä. Paljon kustansi? Itse olen tyytyväinen hankintaan. Eipä tässä mitään erikoista ole, mutta eipä paljoa maksanutkaan.

3. -Tinke-

Tykkäykset:
    0
    Aikas teinikännyltä vaikuttaa. Ei bluetoothia tai edes infrapunaa eikä Muistikortin paikkaa..
    ja ilmaan kirjoituskin aika naurettava juttu sinänsä.
    Ainut hyvä asia voi olla kohtalainen kamera ja 65536 värin näyttö, mutta sekin vain 128x128 pix.
    Mutta ehkä ihan hyvä puhelin perheen pienemmille ja hinta ei ole paha (kohta varmasti alle 200e).

4. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Niin.. Noi kaikkihan pitäs löytyä hintaluokassa 200eur puhelimesta. Ja näyttö pitäisi olla se 32".
    Mutta ihan OK kännykältä vaikuttaa, hyvä näyttö ja näppäimissä hyvä tuntuma.

5. kuqiz

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N900 Sonera
    kai ton 3220:n kohderyhmä on nuoriso. monelle riittää pelkkä puhelin ja pelit väreil on plussaa.

6. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Kuinka moni mahtaa oikeasti tarvita BT tai infrapunaa? Omasta mielestäni infrapuna ainaki on ihan tyhjä arpa. Oishan bt-hf ihan kiva, mutta itse kun autolla ajelen tulee puheluita ~1kerran kymmenestä ajokerrasta, et ei paljon hf:ää jaksa korvalla pitää.

Muistia on kieltämättä vähän liian vähän, mutta harvemmin nokian "teini" malleissa on muistikorttia ollut.

Ilmaan kirjoitus kuoret, lisävaruste. Itse en ainakaan ikinä tule niitä hankkimaan.

Näyttö ja kamera ovat mielestäni erittäin hyvät, parhaat mihin olen tähän mennessä törmännyt. (ok, näyttö sais olla isompi, mutta tuolla pärjää)

Ja edelleenki, ne vilkkuvalot saa pois ;)

7. gold

Tykkäykset:
    0
    Kyl se ihan toimiva peli on ja asiallisen tuntunen kädessä. Ilmaankirjotuskin toimii ihan näkyvästi, mut sitä parempi mitä hämärämpää on. Tekstit saa valokuvaankin, kunhan suljinaika on ainakin sen kädenheilahduksen verran.

8. reissaaja

Tykkäykset:
    0
    No ainakin itse tykkään käyttää BT:tä ja siirtää tavaraa puhelimen ja koneen välillä, ilmankaan ei varmaan enää tulisi toimeen. Kaapelit ovat aina kateissa ja voivat hajotakin. Mutta aika simppeliä tökätä koneessa BT:n radio päälle ja siirtää suoraan tiedostot.

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Foorumin ketjut olisi varmaan heti alkuun kannattanut listata.
    Nokian uutuudet 31.5: 3220 (kokemus ketju)
    nokia 3220 muistin koko?
    3220 soittoäänien kopionti pc:lle
    Teemoja 3220:aan
    Nokia 3220 EDGE-modemina pitäkö paikansa vai ainoastaanGPRS?
    jne.
    He, taisi tuo pyyntö toteutua...

mobile-review.comilla on ihan valmiiksi käännetyt sivut englanniksi, eli
    nokia-3220-en ei tarvitse kääntäjien läpi ajaa.

10. -Tinke-

Tykkäykset:
    0
    Ainavan. Ainakaan itse en enää ostaisi puhelinta missä ei ole Bluethoothia. Sillä voi helposti ja nopeasti siirtää tiedostoja koneen ja kännykän välillä ja mikä parasta vaihdella esim. ottamiasi kuvia muiden kanssa.

11. Scen

Tykkäykset:
    0
    Puhelin ollu nyt viime lauantaista asti käytössä ja erittäin tyytyväinen olen. Näyttö on hyvä ja samoin myös näppäintuntuma. Sen verran on tullu räpläiltyä, että akku on tyhjentyny jo pari kertaa.:) Muistikortti ja MP3-soitin vois vielä olla... Bluetoothilla ja infrapunalla en tee mitään.

12. Reb

Tykkäykset:
    0
    Selvä kiitos PALJON!!! Ei ollut tullut vielä yhtään käyttökokemusta...

13. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    eipä juuri minua ainakaan ole ollut tarvetta vaihdella toisten kanssa 640x480 kuvia

=)

Mut joo, olishan tuo BT kätevämpi koneen ja luurin välillä kuin kaapeli, mutta en minä sen uupumisen takia puhelinta jättäisi ostamatta.

Niin ja näppäin tuntuma on myös mielestäni ihan ok, parhaita mitä olen kokeillut. Akku on nyt 1kk aikana parantanut vaan kokoajan, tällä hetkellä valmiusaika jotain viikon pintaan, vaikka kamerallakin tulee leikittyä silloin tällöin. Näyttö on loistava verrattuna samsung sgh-x100, mutta saisi kyllä olla isompi, ei että liian pieni olisi, mutta isompi ois parempi kuvien kannalta.

14. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Niin ja hauskan väriset kuoret, LEDit ja ilmaankirjoitus.
    Hauskoja pikku ominaisuuksia millä saa perheen pienempiä kiinnostumaan. Tosin moni äiti ostaa ensikännyksi tällä hetkellä auttamattomasti vanhentuneen 3510i:n. Kyllä 3220:n tapainen puhelin olisi parempi sijoitus tulevaisuutta ajatellen. Hinta ratkaisee, ikävä kyllä...

15. mae

Tykkäykset:
    0
    Sähköpostisovellus on aika kankusta, liitetiedostoja ei saa. Kuvat valikossa oli lähetä sähköpostiin valinta mutta eikös se kutale lähettänyt sen multimediaviestinä sähköpostiosoitteeseen.

16. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Noin kuuluu toimiakkin, eli lähetät MMS veistin sähköpostiosoitteeseen.
    Kyseinsen laitteen email clientti ei tue liitteitä.

17. Vilitsu

Tykkäykset:
    0
    Juu, on toi huippu känny...

18. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    Huippu ja huippu...

19. jyka

Tykkäykset:
    0
    Sähköpostista

Tässä oli jo puhetta 3220n sähköpostisoftata. Kyseinen toiminto löytyy Viestien alta, mutta jotta sitä pääsisi käyttämään siihen pitäisi saada toimivat asetukset. Niitä asetuksia ei pysty valikon kautta laittamaan vaan operaattorilta pitää ne jotenkin tilata tekstiviestinä.
    Ymmärsin tuosta yhdestä aikaisemmasta viestistä, että joku olisi onnistunut saamaan sen toimimaan?

20. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Joka on toiselle huippukänny, on toiselle puhelin, jota ei koskaan ostaisi itselleen..

Jaa tämä viestiketju