1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3200: Kuinka auki ilman power-nappia?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jennyh, 28/3/06.

1. jennyh

Tykkäykset:
    1
    Ongelma olisi siis tämän tyyppinen: minun nokia 3200 -puhelimen power nappi on jollain tapaa mennyt rikki, ei aukea sitä painamalla, se on jotenkin painunut alas. Kysymys kuuluu: onko mitään keinoa saada puhelin auki ilman tuota nappia?

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Suosittelen viemään huoltoon. Jos on takuuta etkä ole itse rikkonut puhelinta, niin itse huollosta ei synny kuluja.

3. masterzoni

Tykkäykset:
    0
    Mulla ois samanlainen puhelin tossa laatikossa, eli jotenkin mennyt tuo virtanappi rikki. Takuuta ei tietenkään enää oo. Jos joku vaan tietää, että pystyykö ongelman korjaamaan jotenkin kotikonstein, niin kertokaahan.

4. Tommiiks

Tykkäykset:
    0
    Veikkaisin että ei auta muu kuin ostaa T6 Torx ja avata koko puhelin.

5. samumanu Vieras

Varmaan pitäs pystyä virtakytkin kolvaa jotenki paikoilleen, jos se siis on irronnu.

Taitaa puh käynnistyä kyl silleikin et yhdistää ne virtakytkimen juotoskohat toisiinsa sieltä piirilevyltä, jollain metallisella kun ton tekee pitäs käynnistyä. Toki ei kannata tökkiä muita komponentteja tai männöö entistä huonommaksi..

Jaa tämä viestiketju