1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3200 aiheuttaa päänvaivaa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Piekana, 14/7/05.

1. Piekana

Tykkäykset:
    0
    Pahoittelut, jos tästä on jo täällä pulistu ja vielä enemmän pahoitteluja, jos tämä höpinäni on aivan väärässä paikassa.

Ongelma on siis Nokia 3200 ja multimediaviestit. Tyhjän viestin voi lähettää, samoin tekstiä, mutta kuvia ei suostu lähettämään (ei sähköpostiin eikä puhelimeenkaan). Jauhaa aikansa ja sanoo sitten, että multimediaviestin lähetys epäonnistui. Minulla on Elisan yhteys ja olen heidän sivuiltaan (sekä manuaalista) tarkistanut "miljoona" kertaa, että asetukset ovat kunnossa. Käytin mms-viestejä viimeksi kesäkuussa ja silloin hommat toimivat kyllä. Siis missäpä vika? Kyselkää lisäkysymyksiä, itse en sen kummemmin osaa ongelmaa selittää, mutta ehkäpä te tiedätte asiasta enemmän kuin tumpula meikäläinen.

Terveisin mahdollisesta avusta ylionnellinen eukkohenkilö

2. Guest Vieras

joo..

..sama ongelma en oo sitten pahemmin käyttänyt sitä kännyä ostin muutenkin jo uude.! jos siinä on takuuta niin kannattaahan se viedä huoltoon katsottavaksi!

3. Piekana

Tykkäykset:
    0
    Jep, takuuta on vielä reilusti jäljellä ja huoltoon aion kiikuttaa, ellei tältä palstalta löydy kullanarvoisia neuvoja. Tunnen itseni niin typeräksi tuon vekottimen kanssa. Toivottavasti en ole mennyt rikkomaan mokomaa, sepä vasta ketuttaisikin.

Jaa tämä viestiketju