1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 3110 classic ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Jude, 15/2/09.

1. Jude

Tykkäykset:
    0
    Joop, tää ongelma tuntuu olevan nyt melko yleinen lähes kaikilla Nokia 3110 classicin käyttäjillä, jotka tota mediasoitinta käyttää. Siksi tein ihan uuden topicin tästä.

Eli tässä oma ongelmani:

2gb Sandiskin kortti on mulla tässä kännykässä, olen myös kokeillut nokian gigan kortilla, ja soittimeni on silloinkin yhtä hidas.

Jos tohon 2gb korttiin laitan edes 800mt musiikkia, ja menen soittimesta kuuntelemaan jotain biisiä, soitin kaatuu ja kännykkä kaatuu ja boottaa. Kun menen uudestaan playeriin, se päivittää musiikkeja vähän aikaa, ja sitten menee vielä vähän aikaa kun aukaisee itse soittimen. Kun soitin on nyt auki, pääsen vihdoin kuuntelemaan haluttua levyä/kappaletta. Tämähän on ihan persiistä, joten en jaksaisi enää tätä kauaa.

Homma toimi pari kuukautta kun syksyllä tän puhelimen sain, mutta sitten alkoi reistailut. Mulla on firmware-versio 5.5, ja jos saisin jotenkin päivitettyä uusimman 7.1 version, homma aika varmasti korjaantuisi sillä.

Ongelmana onkin se, etten saa tuota asennusta loppuun asti. Laitan kännykän usb-piuhan kautta kiinni, menen pc suiten kautta päivittämään ohjainohjelmistoa, mutta se ei mene loppuun asti. Päivityksen alkuvaiheessa tulee jokin ilmoitus, missä tää ilmottaa että tuntematon ohjainohjelmisto asennettava tjsp (käytän siis vistaa). Noh, asennan sen, mutta vaikuttaa, ettei vista tunnista tota ohjelmistoa, tai jos tunnistaa, ei se ainakaan auta päivitystä eteenpäin. Päivitys tyssää siis tossa paikassa joka kerta ja päivityksessä aukeaa hetken päästä "Kännykän elvytys" sivu.

Kokeilin päivitystä toisella koneella, jossa on XP. Homma tyssäs siinä siihen, etten voi asentaa koneelle koko Software Updater -ohjelmaa, ei hele. Jotakin tiedoston polusta valittelee.

Olen toki pettynyt tähän nokian huikeaan laatuun, mutta ohan tää nyt jo kaiken huippu kun firmwaren päivityskään ei onnistu.

Oisko mitään neuvoja?

Jaa tämä viestiketju