Nokia 3/5/6 tilausseuranta ja odotus

Karibaldi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2269
Puhelinmalli
NOKIA
Mä tilasin Black kutosen kun sitä Artea ei nyt sitten tähän kohtaan tullutkaan.

Mites muut?

Modm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
26
Puhelinmalli
L1020, 808
Sininen kutonen, arte blackia teki kyllä mieli.

amdnow

Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2016/2017
Supermoderaattori
Palaute - 100%
135   0   0
Reaktiopisteet
12920
Puhelinmalli
Fiskarssin 10
Musta kutonen

disclaime

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
9
Arteblakki lähti tilaukseen. Mitehä ton kans meni, DNA verkkokauppa väitti että sen saa toimitukeseen 20. päivä siinä ku nuo muutki.

Modm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
26
Puhelinmalli
L1020, 808
Meinasin käydä katsomassa onko siellä nyt arte tarjolla mutta näköjään päivityksen alla nyt sivut.

sputnic_

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
52
Puhelinmalli
milloin mikäkin
Arteblakki lähti tilaukseen. Mitehä ton kans meni, DNA verkkokauppa väitti että sen saa toimitukeseen 20. päivä siinä ku nuo muutki.
Lukeeko sulla tilausvahvistuksessa arte black? Olin siinä uskossa, että se malli tulee vasta joskus myöhemmin myyntiin. Mikä hinta?

Itse tilasin DNA:lta Nokia 6 black.

juzzi77

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
5
Puhelinmalli
Sony Xperia Z2
Tilasin nokia 6 black mallin, koska arte black ei ollut valikoimassa. Lieneekö sillä 1gb ylimääräisellä ram muistilla merkitystä?

tonz

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
1648
Puhelinmalli
Nokia 8
Sininen sitten tuli tilattua...
Kolmen vuoden takuu vaikutti ja valinta osui DNA:han

Maple

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Itse laitoin ennakkotilaukseen DNA:lta. Musta, hopea ja kupari olivat värejä mitkä miellyttivät ja päädyin lopulta kupariin.

anttihav

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10
Puhelinmalli
Nokia E5 & Nokia 5
Itse laitoin vitosen tilaukseen viime keskiviikkona Gigantista ja tällä hetkellä tilauksen tilana lukee "keräilyssä". Täytyy toivoa, että ehtii postitukseen ennen juhannusta.

Karibaldi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2269
Puhelinmalli
NOKIA
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Nokia N8, Nokia Lumia 920 white
Vähän lykkääntyy Nokia 6:n kätösiinsaanti. Tänään tullatupsahti Elisalta viesti, jossa kerrottiin että toimitus tapahtuu näillä näkymin valmistajalta saadun tiedon mukaan viikolla 30 ja pahoiteltiin asiaa. On tainnut ennakkotilausten määrä hiukka päästä yllättämään... Itse tein ennakkotilauksen kolmantena päivänä ennakkotilausten alkamisesta. Nooh, onneksi akuuttia puhelimentarvetta ei ole, joudan kyllä odottamaan.

kodekon

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
45
Puhelinmalli
Samsung S8 Orchid Gray
TAOM, tilasitko kupari-version? Elisan sivuilla on nimittäin tällainen viesti:

"Valmistajan toimitushaasteista johtuen "Kupari" värin toimituksen aloitus siirtyi Heinäkuun lopulle. Arvioitu toimitusaika värille kupari viikolla 30-31."

Myös DNA ilmoittaa kuparin tulevan myyntiin heinäkuun lopussa.

Itse olen tilannut mustan Nokia 6:n eikä ole tullut mitään viestiä Elisalta myöhästymisestä. Sen sijaan se hieman harmittaa, että Nokia CC-101 Slim Crystal-suojakuori näyttää tulevan myyntiin verkkokauppoihin vasta 28.06. Nyt ei oikein näytä täysin rasvattuna toimivan tämän uus-Nokian tai HMD Globalin koneisto vielä, mutta pikku juttu toki. Muilla valmistajilla Nokia 6-suojakuoria näyttää olevan myynnissä, mutta taidan odottaa tuota Nokian omaa kuitenkin.

Mainittakoon muuten, että eräs brittimobiilisaitti sanoi tuon Nokia 6 kuparin olevan lähellä pinkkiä (vaikka ei kuvissa näytä siltä). Jostain syystä jäi mieleen, kun he erikseen siitä mainitsivat. Tietty kyseessä oli kai niitä Kiinan versioita, josta puhuivat, joten vaikea sanoa onko juuri sama väripaletti Euroopassa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Nokia N8, Nokia Lumia 920 white
TAOM, tilasitko kupari-version? Elisan sivuilla on nimittäin tällainen viesti:

"Valmistajan toimitushaasteista johtuen "Kupari" värin toimituksen aloitus siirtyi Heinäkuun lopulle. Arvioitu toimitusaika värille kupari viikolla 30-31."

Myös DNA ilmoittaa kuparin tulevan myyntiin heinäkuun lopussa.

Itse olen tilannut mustan Nokia 6:n eikä ole tullut mitään viestiä Elisalta myöhästymisestä. Sen sijaan se hieman harmittaa, että Nokia CC-101 Slim Crystal-suojakuori näyttää tulevan myyntiin verkkokauppoihin vasta 28.06. Nyt ei oikein näytä täysin rasvattuna toimivan tämän uus-Nokian tai HMD Globalin koneisto vielä, mutta pikku juttu toki. Muilla valmistajilla Nokia 6-suojakuoria näyttää olevan myynnissä, mutta taidan odottaa tuota Nokian omaa kuitenkin.

Mainittakoon muuten, että eräs brittimobiilisaitti sanoi tuon Nokia 6 kuparin olevan lähellä pinkkiä (vaikka ei kuvissa näytä siltä). Jostain syystä jäi mieleen, kun he erikseen siitä mainitsivat. Tietty kyseessä oli kai niitä Kiinan versioita, josta puhuivat, joten vaikea sanoa onko juuri sama väripaletti Euroopassa.
Kuparin tilasin, ja näkyy tosiaan olevan joka mallissa, 3, 5 ja 6 juuri tuon kohdalla toimitusviivästys. Huomasin myös tuon arvostelun jossa sanottiin olevan lähellä pinkkiä. Mutta sitten luin myös toisen, jossa kerrottiin tuon kuparivärin olevan eri valaistuksessa erinäköinen. Anskattoonny.

N.F.E.

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Kuparin tilasin, ja näkyy tosiaan olevan joka mallissa, 3, 5 ja 6 juuri tuon kohdalla toimitusviivästys. Huomasin myös tuon arvostelun jossa sanottiin olevan lähellä pinkkiä. Mutta sitten luin myös toisen, jossa kerrottiin tuon kuparivärin olevan eri valaistuksessa erinäköinen. Anskattoonny.
Nokia 5:n kohdalla lukee edelleenkin alkaen 20.6 DNA:n sekä Verkkokauppa.comin sivuilla kuparin osalta.
Itselläni on tuo 5 tilattuna, eli riippuuko se vielä mallista miten tuota kuparia on tulossa.

Edit: Valmistajan toimitushaasteista johtuen "Kupari" värin toimituksen aloitus siirtyi Heinäkuun lopulle. Arvioitu toimitusaika värille kupari viikolla 29-30.

No noin lukee Elisan sivuilla ja toimitusviikot ovat eri kuin muualla ilmoitetut??
Taitaapa lähteä väri vaihtoon.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
lumia 735
Kylläpä ketuttaa kun itsellä tuo kuparinvärinen tilauksessa. Aika pitkään tässä kitkutellut vanhan Lumia 735:n voimin ja toivonut että nämä nyt oikeasti saataisiin kauppoihin nopeasti.. Alkaa tehdä mieli vähitellen katsoa muitakin vaihtoehtoja ja perua tämän tilaus.

Kun kysyin asiasta DNA:lta (ei ole tullut mitään ilmoitusta myöhästymisestä siis), sanottiin sieltä, että myös sinisessä olisi samoja toimitushaasteita.

mika karvajalka

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Minulla Nokia 5 kuparin värisenä tilattu dna:lta. Soitin pari tuntia sitten asiakaspalveluun eivätkä tienneet mahdollisista viivästyksistä mitään. Asiakaspalvelija varmisti vielä esimieheltään ja hänkään ei löytänyt mitään tietoa tulevista viivästyksistä. Täytyy ensi viikolla vielä soitella kun on ennakoidun toimitusajan hetki. Perun tilauksen tai värin vaihto jos isompia viivästyksiä rulee kuparisena.

Top Bottom