1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 2600 suojakoodi asiaa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja osaeero, 2/3/07.

1. osaeero

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90 Saunalahti
    Olen tutkiskellut foorumia ja en ole vielä ihan selvää vastausta löytänyt. Eli tilanne on se että olen ostamassa ystävältäni Nokia 2600 puhelinta, kaverilla puhelin on ollut pitkään jo käytössä ja hän on joskus ostaessaan laittanut siihen suojakoodin, joka on nyt sitte unohtunut. Eli puhelin ei toimi kun ystäväni sim-kortilla. Onko tälle asialle tehtävissä jotain ihan itse, vai onko vietävä Nokian huoltoon? Huolto kumminkin taitaa veloittaa parisen kymppiä, joten ei oikein kiinnostaisi kun puhelimen arvo ei taida olla tuon enempää.

Olen koittanut jos jonkakinlaisilla master code laskureilla mitä on tullut netistä vastaan, mutta ei auta. Luin myös jostain että jos suojakoodin laittaa 5 kertaa väärin, niin se lukittuu niin että sen saa auki vain kaapelilla. Mahtaako pitää paikansa? Ystäväni on sen laittanut jo varmasti sen 5 kertaa väärin.

Olisiko koodia mahdollista jotenkin poistaa kun puhelimen saa kumminkin päälle sillä ystäväni sim-kortilla?

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen.

-Sami Eerola

2. T1mberland

Tykkäykset:
    0
    Huollossa koodin saa purettua mutta tarvitset alkuperäisen ostokuitin, koska muuten luulevat, että puhelin on varastettu. Eli jos noi mastercode jutut ei toimi niin ei taida muuta vaihtoehtoa olla kuin huolto..

3. dami

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    8800 & dna
    lähetät sen huoltoon, ei siinä sen ihmeempää.. millään laskureilla tai kaapeleilla onnistu :D

Jaa tämä viestiketju