1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 2600 ja soittoäänet

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Guest, 24/1/05.

1. Guest Vieras

Hei,

Voisiko joku kertoa, minkälaiset nuo esiladatut melodiset soittoäänet ovat tässä kännyssä?

2. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    ...

3. Guest Vieras

Mitä eroa on midi-äänillä ja monisoittoäänillä?

4. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sori,tarkoitin että puhelimeen saa vaan tilattu monoäänet ja EI melodiset soittoäänet.
    Puhelimessa on valmiiksi melodiset soittoäänet.
    Jos haluat kuulla mono- ja melodiset soittoäänien ero niin käy vaikka www.buumi.net:ssä

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Hyvä kysymys.

Mutta olen ymmärtänyt että tuohon saa tilattua vain SMS ääniä, eli niitä perinteisiä piipityksiä.

Esiladatut ovat sitten näitä MIDEjä jollen aivan sekoita.

-- yleistä pohdintaa--

Sinänsä SMS ei ole este MIDIäänin siirtämiseen, mutta tolkuton määrä viestejä tarvittaisiin yhden keskipitkän soittarin lähettämiseen ja tietenkin tuki luurissa sille kuten myös joku niitä lähettään...

Wapilla noita voitaisiin siirtää myös ilman GPRSääkin, mutta sillekkään (WAP) ei ole luurissa tukea.

6. Guest Vieras

No kyllä mä tuon eron tiedän =) Kiinnostaisi tietää onko ne esiladatut kumminkin ihan OK tuossa 2600 kännyssä.

Mites on kun alla olevasta linkistä kirjoitetaan että 2600:n saa polyfonisia tilattua: http://www.polyfonics.net/fi/yhteensopivat/

7. ninokoo

Tykkäykset:
    0
    Ei ne kyllä kovin erikoisia ole, kuten esiladatut ei yleensäkkään missään puhelimessa (tämä siis minun henk. koht. mielipiteeni). Mutta on tuossa normi pirinä ja Espionage, joita voi käyttää.

8. Guest Vieras

Tosiaankin mielipiteet ovat kullakin erilaiset. Kävin eilen Experillä kokeilemassa kännyä ja esiladatut soittoäänet olivat mielestäni varsin mukavat. Itse kännykkä näytti todella hienolta, paremmalta kuin netissä tai esitteissä.

9. Guest Vieras

Voisko joku ystävällinesti listata 2600:n soittoäänet?

Jaa tämä viestiketju