Ja itsellani on ollut kakkospuhelimena jo kauan 3310 ja samoin perheen muilla jäsenillä, eikä yhtään ongelmaa ole ollut. Ja käyttöä todellakin on =dnokiamiäs sanoi:mikseihän enää nykyään tehdä niin kestäviä kännyköitä, itselläni on ollut 4kpl 3XXX sarjan puhelimia ja kaikki on levinnyt, 2110 sain faijalta monta vuotta sitten, eikä pienintäkään vikaa ole löytynyt... sitten sain 6210, ei mitään vikaa... 3-sarjan puhelimet on...
harmi kun ei 2110 toimi DNA kortilla, tulee näyttöön :KORTTI HYLÄTTY.
Soneran kortilla toimii moitteettomasti, ja kaverin oma 2110 tunnistaa DNA kortin. ja minun 1610 halko myös tunnistaa DNA:n,
Ei kai nyt aivan vaadi, peittoalue ei tosin yllä samaan kuin tuoreilla.DNA vaatii 2-taajuus puhelimen joten tuohon se homma kaatuu viimeistään.
Ei kai nyt aivan vaadi, peittoalue ei tosin yllä samaan kuin tuoreilla.
Lukee, joskus myyjillä oli listat toimivista puhelimista. Ideana on se että luvattu toimivuus saavutetaan vain tietyt vaatimukset täyttävillä päätelaitteilla. ja esim edes E900 alueella ei toiminut kaikki vanhimmat kaksitaajuus koneetkaan.Esimerkiksi DNA:n toimitusehdoissa lukee:
Liittymän käyttö edellyttää riittävän kehittynyttä päätelaitetta,
eikä liittymä toimi esimerkiksi yksitaajuuspuhelimissa.
2110i forever. Voi kun niitä saisi jostain uutena...
Omani jäi bussin alle. Näyttö hajosi, laite oheni pari milliä, mutta vielä pystyi soittamaan ja vastaanottamaan puheluita. Siinä todellista iskun kestävyyttä.
Pudotessaan ainoa, mitä tapahtui 2110:lle, oli akun irtoaminen. Akku takas, virta päälle ja oli kuin uusi.
Eli ei verkko ole yksitaajuuskoneita estänyt kirjautumaan.
DNA vaatii 2-taajuus puhelimen joten tuohon se homma kaatuu viimeistään.
1610 on kuitenkin vuosia nuorempi kuin 2110.jännä homma että se minun 1610 tunnistaan DNA kortin ja toimii loistavasti ja puhelinhan on samaa ikäluokkaa, ellei vanhempikin kuin 2110.
En nähnyt 2110-malleissa mitään hyvää. Iso, painava, huono kuulokeääni. Näytön "lasi" kuoresta todella herkkä rikkoutumaan, haljenneita tuli useampikin vastaan.
Iso? Painava? Mikähän oli vuosiluku?
Meinaan itse hain 2110:n Mäkitorpasta samantien kun ne tuli markkinoille ja oli silloin markkinoiden, jos ei pienin ja kevein, niin ainakin hyvin lähellä.