1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 2110 Lisälaitteet

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja leipuri1234, 23/8/10.

1. leipuri1234

Tykkäykset:
    0
    Hei,
    Voiko tällä palstalla ostaa Nokia tuotteita?
    Jos voi niin kaikki mikä liittyy Nokia 2110 malliin on tervetullut minulle.
    Ostan puhelimet ja laturit ja akut ja handsfreet ja pcmcia kortit yms data paketit.
    Ostan useamman 2110 puhelimen. ostan myös ohjekirjat ja värikuoret.
    Jos löytyy ach 4e latureita ja lch 2 sia niin myykää minulle.
    Ostan myös pöytälaturin , jossa on se 2 akun paikkaa jossa toisen akun voi purkaa kun toista lataa.
    ostan tehdas paketin. jos löytyy myös radiolinjan logolla olevia puhelimia niin olen kiinnostunut ostamaan sellaisenkin.

2. leipuri1234

Tykkäykset:
    0
  3. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
  4. CarlOasis

Tykkäykset:
    0
    Minulla on seuraavat ehdottomasti toimivat kotikäytössä olleet Nokia 2110:n oheislaitteet; ACH-4E -verkkolaturi (Selcom Finland) ja siihen sopiva harvinainen puhelimen ja lisäakun pöytälatausteline CHH-2 (NPM Finland) ja autolaturi LCH-2 (NPM Finland). Myyn nuo kaikki yhtenä pakettina valmiiksi tingittyyn hintaan yhteensä 35€ (maksan postimaksun ja tulee kirjeenä kotiin).

Juuri muutama päivä sitten heitin toimivan 2110:n hienoilla grafiittikuorilla roskiin kun akkua en löytänyt enää sellaiseen. Tuo malli oli ehkä paras ns. 'tavallinen' kännykkä mitä Nokia koskaan on tuottanut (voi aikoja entisiä). Se toimi kuin 'junan vessa'.

Myyntitapani on sellainen, että laitat emaililla (katso osoite web-sivultani) ilmoittamalleni tilille ensin 35€ ja paketti lähtee Sinulle sitten heti sen jälkeen postissa. Eli en halua rahastaa vaan toivon, että jollekin joka niitä arvostaa on niistä tosikäyttöä tai keräilyarvoa. Tai jos asut Pirkanmaalla niin tule rahat mukana hakemaan. Web-osoitteeni on http://www.saunalahti.fi/keitsu GSM 0400-644288

Jaa tämä viestiketju