1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 2100

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Olli-Pekka, 25/11/02.

1. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Onko jollain tietoa mihin aikaan tulee myyntiin tuleeko heti ens vuoden alusta ja onko hinnasta tietoa?

2. Heiska

Tykkäykset:
    0
    Tulee myyntiin ensimmäisellä vuosineljänneksellä, käytännössä varmaan Maaliskuussa. Hinta on kuulemma kalliimpi kuin 3310 nyt vaikka onkin perusmalli.

3. nicke

Tykkäykset:
    0
    ai että kalliimpi.. Aika hassua...

4. Otus

Tykkäykset:
    0
    Ero on siinä, että mukavampi olla upouusi puhelin kuin noin 2 vuotta vanha.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Niin mikä hinta?
    Yleensä näissä kannataa verrata normaaleja tukkuhintoja.
    Ja eiköstä tuo 3310kin ole aika peruspuhelin?

6. Otus

Tykkäykset:
    0
    Niin perus kuin olla voi, mutta eikö sitä tuossa juuri tarkoitettukin?

7. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    2100:n on oiva ensipuhelin monelle lapselle, jotka ovat vielä ala-asteella.
    Ihan peruspuhelin, kuten 3310, mutta on uudempi ja paremman näköinenkin mielestäni ja valkoiset ledit jne.. Varmaan jotain 150-170€ sh.

8. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    No ei tuota varmaan olis vaikeaa kuvitella vanhemmankaan ihmisen kädessä. Valtaosalla kännykänkäyttäjistä tuskin löytyy todellista tarvetta peruspuhelinta kummemmalle laitteella.

9. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    No jaa miksei myös vanhemmillekin.

10. Guest Vieras

Onhan tuo 2100 pienempi kuin 3310, joten ei ihme jos se tulee olemaan hieman kalliimpi.

11. Switch Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
    Minusta ala-asteelaisella ei tarvitsisi olla vielä edes kännykkää... Vaikka tiedänhän minä että on, tunnen jopa sellaisen 1. luokkalaisen kellä on kännykkä. Minusta sen ikäinen ei vielä tee mitään kännykällä.

Hmm... Tai no okei, 6. luokkalaisella voi olla kännykkä, onhan kännykkä vaikka hyvä joululahja 6. luokkalaiselle. Mutta alle sen iän, niin minusta ei tarvitsisi olla kännykkää.
    Myönnän, että itse sain 6. luokalla kännykän, mutta laskut olivat sitten sitä ~30 mk (nykyisin 5€) luokkaa, kun en oikeastaan tehnyt sillä mitään.

12. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos kännykkää osaa käyttää,niin iällä ei ole niin suurta merkitystä.
    Eikä niinkään soittamiseen mutta vastaanottamiseen.Ei tarvitse arvailla missä lapset liikkuu.

13. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Meikäläinenkin sai kännyn siinä 6. luokalla ja ei se aluks mitenkään erityisempi kapistus ollu, mutta nythän ilman sitä ei tahdo pärjätä kauaa. Nuoremmat sisarukset ovat ala-asteella ja heillä on myös kännykät.

14. Otus

Tykkäykset:
    0
    Minäkin sain kuudennella. Ihan hyvä aika, kun silloin alkaa jo liikkua aika paljon jne. Eipä sitä ennen olisi ollut paljon tarvetta, mutta nyt taas on. Ehkä tarve tulee laitteen mukana...

15. Nickers

Tykkäykset:
    0
    Minä sain kännykän viidennellä. Silloin sitä tarvittiin lähinnä yhteydenpitoon vanhempien kanssa, vanhemmat saivat aina kiinni kun tarvitsi.

16. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    minä sain ekan kännykkäni 1. luokalla, olen nyt 11 vuotta. repikää siitä...
    laskeskelin tässä että minulla on ollut nykyiset mukaan lukien 30 kännykkää. kaikki tietenkin nokiaa

17. Aero

Tykkäykset:
    0
    No joo, ikäs selittääkin suuren nokiamaisuutesi =) Eli kunhan kasvat, niin opit erottamaan mikä on matkapuhelinmarkkinoilla hyvää ja huonoa :p

18. Yksikkö

Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    L1520
    Olen täysin samaamieltä=) pitihän toi ikä melkeen arvata edellisistä viesteistä...

19. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Katselin noita 2100:n ominaisuuksia Nokian sivuilta ja yhtäkkiä tajusin että tuostahan tulee ihan valtava hitti ensi vuonna. Itsekkin aloin harkita moisen laitteen hankkimista kolmospuhelimeksi koska hinta tulee varmasti olemaan (ensihuuman laannuttua) kohdallaan... Eihän tuossa mitään ihmeellisiä ominaisuuksia ole, mutta kaikki perusasiat kohdallaan.

Itse en usko 2100:n puhuttelevan nuoria läheskään niin paljon kuin jo varttuneempia ihmisiä ja ennenkaikkea naisia... Kyllä siinä 3310:t vaihtuvat tiuhaan tahtiin kun sopivan pienikokoinen 2100 ehtii kauppoihin. Nuoriso alkaa hiljalleen vaatia puhelimeltaan ainakin melodisia soittoääniä ja kohta myös värinäyttöä joten 3510i taitaa olla ensi vuoden nuorisosuosikki. Tosin ala-asteikäisen ensipuhelimeksi tuo 2100 istuu yhtä hyvin kuin äitiemme ja isiemmekin taskuun... Nerokas tuote Nokialta...

20. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    No jos nyt saa udella niin mitä 11 vuotias kaveri tekee kahdelle 7650:lla ja kahdella communikaattroilla? Ettei listaan ois vaan lipsahtanut isin kännykät? Ja se et sul on ollu 30?? kännykkää ei kerro mistään muusta ku siitä et oot todella hemmoteltu kakara!

ps. mua väsyttää ja vituttaa joten on pakko päästä avautuu!

Jaa tämä viestiketju