1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 2100..

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Melizz, 2/10/03.

  1. Melizz

    Liittynyt:
    2/10/03
    Viestit:
    4
    Tykkäykset:
    0
    Niin onko teille tullut mitään "oireita" ky. puhelimesta?Mulla on nimittäin tullu pääkipua ja pahaa-oloa..Auttaako, jos peittää näppiksen alla olevat valot jotenkin??
     
  2. Ollilan Jokke

    Liittynyt:
    4/11/02
    Viestit:
    835
    Tykkäykset:
    0
    Ootko varma että johtuu juuri puhelimesta? Kannattaa käydä lääkärillä jos toi on jatkunut pidempään...ei sitä ikinä tiedä millon joku vaiva iskee.

    Tosin voihan olla että oot herkkä jollekin valotaajuudelle... onko sulla ollut mitään epilepsian oireita aikasemmin? Voitko esim. pelata videopelejä pitkään ilman että alkaa päätä särkemään?

    Voihan se olla että sulla on vaan syysflunssa tulossa, sitä on liikkeellä. :) ;)
     
  3. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    ...ta sit oot vaan HULLU
     
  4. zonem

    zonem Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    22/10/02
    Viestit:
    1952
    Tykkäykset:
    0
    Juu tuo tuli minullakin ekana mieleen, mutta jätin postaamatta.. ;)
     
  5. Aero

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    2960
    Tykkäykset:
    0
    No ei mun mielestä :) kaveri osti 6100 ja joutui palauttamaan näyttön värinän takia kun ei pystynyt katsomaan ilman että silmiä särki!
     
  6. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Mulla kuvaputki pisti silmät pipiksi yli puolen vuoden TFT-käytön jälkeen, kyllä se mahdollista on.
     

Jaa tämä viestiketju