1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Niksejä / vianmääritystä.

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja rolf, 26/12/09.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. rolf

rolf

Tykkäykset:
    0
    Ajattelin, että kaikkien puhelinmallien sekä yleisesti hyviksi todetut "niksit" voisi tuoda yhdelle sivulle esim. Kuinka saa jostain softasta irti enemmän tai mitkä ei ainakaan sovi keskenään yhteen, miten turvallisuus kannattaa hoitaa jne.

Vian määritys / selvitys käyttäjien toteamia, kerättyjä ja kirjoitettuja.

Olen uusi täällä ja jos vastaavanlainen on jossain tai tämä ei toimi niin ylläpito varmaankin voisi poistaa sen?.

Tämä tuli mieleeni kun en saa vihjettä miten SamSung Galaxyn takakansi irtoaa?. Sekä ... GT-17500 Galaxyn sivulla ollut asiani (siirsin tänne).

2. rolf

rolf

Tykkäykset:
    0
    "Siirto"

"Huomenta tai iltahan se mulla on menossa. Oon nyt pari tuntii lueskellut foorumia "yhteenmenoon", koska olen aivan hukassa Pukin tuomaan Galaksiin.. Pitäisi saada ylipäätään asetuksia ladattua. Ongelma on siinä, että tämä on suoraan ensimmäinen Äly-puhelimeni, verkkopuhelimeni, mobiililaajakaistainen ja jne. Siispä en tiedä mitä perusasetuksia pitää ladata, että saan puhelimen wapit ja gmailit, youtuubit pelaamaan. Tämä Eliitti+ 3g siis ns Nettiyhteys aukeaa Maanantaina toisena arkipäivänä ostosta- kun Saunalahti ei anna tehdä kuin yhden muutoksen päivässä ja tämä kytky on suoritettu 23.12-09. Liikkeen myyjä siis laittaa tämän Maanantaina. No kun "Lontoo" on ruosteessa ja asiantuntija atk:ssa en ole niin pystyykö kukaan neuvomaan mitkä / mitä asetuksi ensialkuun ainakin pitää tehdä / tilata?. Puhelin on normaalikäytössä kokoajan mutta asetukset ovat ostohetken siis softa. En saanut tai osannut tallentaa kuvia koneelleni enkä saanut siirrettyä musiikkia koneelta puhelimeen. Muistikorttia ei ole vielä. Tarvitseeko?. Tätä androidia tulen softaa ajatellen käyttämään lähinnä yotubeen, joihinkin pieniin selainpalveluihin, ja kuvaamiseen, puheluiden ohessa. Tämä siis mahdollista neuvoista softaa ajatellen. Pitääkö odottaa, että tuo Ma aukeava mobiililaajakaista aukeaa (3G). Vai voiko usb-johdon kanssa kikkailla?.
    Eliitti+ olikin ennestään (jos joku sitä kaistan aukeamista miettii). Noi APN jutut yms. muut on ihan hepreaa ... Apua.

3. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4728
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Uusi puhelin kädessä, manuaali lukematta ja foorumin toiminta kokematta.
    Jostain on hyvä aloittaa. Hakua saa käyttää.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju