1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ngage ei tunnistu tietokoneessa??

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja joel, 30/12/04.

1. joel

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC Desire Saunalahti
    Ostin tuohon vanhalla softalla varustettuun ngageen 512 NCP muistikortin ja se löytyy kyllä sieltä koneesta mutta kun tökkään usbin tietokoneeseen ei löydy mitään. XP windows mulla on.. Ennen löyty ja tuolla uudellakin löyty aluksi mutta sitten formatoin sen fat kortinlukijalla ja nyt se lakkasi löytymästä, mitä tein väärin?

2. Sami.K

Tykkäykset:
    0
    Muistaakseni korttia ei olisi saanut alustaa FATiksi. Yritä alustaa sitä N-Gagella, jossain siellä valikossa oli sellainen toiminto.

3. joel

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC Desire Saunalahti
    sehän kesti kauan formatoida, no ei auttanut kuitenkaan.. Puhelimeen tulee se merkki että on kytketty mutta tietokoneeseen ei ilmesty.. Korttia ei näy fexplorerissa kun usb kaapeli kiinni..

4. ZeLL

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Oneplus One
    Joo vittu, maksoin viiskymppiä tommosesta 512 kortista ja mulla tekee ihan samaa, eikö kukaa pystyis hjelppaan ??

5. Renesquad

Tykkäykset:
    0
    hmmm, minä olen alustanut sekä tietokoneella Fat:ksi, ja ngagella, ja on pelittänyt täysin onglemitta. Käytössä Scandisk 128mt kortti.

6. ZeLL

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Oneplus One
    Nojoo, Mul o TEC MultimediaCard 512mb kortti Ja kun toimi kunnes formatoin n-gagessa. Kortti toimii siis täydellisesti N-gagessa mutta ei näy tietokoneessa. Kaikki muut 32megaset kortit toimii hienosti vaikka oonki formatoinu, mut tää tekee tätä.. Pikkusen ottaa päästä..

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mutta luurissa kortti toimii hyvin?

Jaa tämä viestiketju