1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myyty Nexus 5 (rikki/osia)

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja McKis, 10/8/14.

1. McKis

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S3
    Takuu:
    Ei
    Kuitti:
    Ei
    SIM-lukittu:
    Ei
    Väri:
    Valko-musta
    Kunto:
    Varaosiksi
    Vaihto:
    Ei
    Hintapyyntö:
    Koko paketti 50e
    Sijainti:
    Helsinki
    Toimitustavat:
    Posti/PK-seudulla f2f
    Myyjän nimi:
    Rantanen
    Myytävänä on Google-LG:n Nexus 5 -raato. Puhelimen lasissa murtumia pääosin oikeassa ylä- ja vasemmassa alakulmassa. Kosketuspaneeli toimii edelleen, eli ainoastaan lasi on hajalla. Takakansi/takaosa on hyvässä kunnossa, ei suurempia naarmuja/vekkejä ja kameran linssikin kiiltelee.

Puhelimessa EI OLE mainboardia/emolevyä (http://www.tweakpc.de/gallery/data/568/nexus-5-mainboard.jpg). Kaikki muu puhelimen sisältö on paikallaan ja toimii (mm. kamera, mikrofoni, akku). Emolevyn (sim-kelkkoineen) olen tästä ottanut toiseen puhelimeen, joten puhelimella ei ole käytännössä enää omaa 'sielua' (myös IMEI:ksi voisi kutsua).

Tästä siis varaosia niitä hamuavalle, tai tee-se-itse nikkarille emolevyä vailla oleva puhelin. Näytön halkeamat siis ovat lievästi sanottuna kosmeettisia eivätkä käytännössä haittaa puhelimen käyttöä, mutta ovat toki ihan kunnon halkeamia. Katso kuvat:
    http://tinyurl.com/luycyw9

Mieluusti myyn koko roskan kerralla, mutta jos sattuu löytymään ostaja, joka haluaa nimenomaan jonkun tietyn osan (akun, kameran...) niin voin toki ne erikseenkin myydä. Itse en näillä osilla enää mitään tee.

Puhelin ostettu rikkinäisenä eBaysta, eli kuitteja ei ole. Toisaalta tässä ei enää mitään takuu mahdollisuuksia olisikaan, eikä ilman emoa puhelin ole käytännössä edes puhelin, joten tämän ei pitäisi olla ongelma.

Kysyä saa ja tarjota saa. Helsingin alueella voin tulla julkisilla vastaan kaupantekoa varten, muutoin postitus/nouto Helsingistä.

Jaa tämä viestiketju