1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nettiselain 7210/7250

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Hasa, 15/4/03.

1. Hasa

Tykkäykset:
    0
  2. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minulla on 6610 tuo selain ja se on todella hyvä. Kaikki sivut ukeavat hyvin. Selaimessa on se hyvä että aina 30pv päästä kun se expiraa niin hakee sen vaan uudestaan niiden sivuilta ja sitten taas surffaamaan :)

3. Henkka !

Tykkäykset:
    0
    Juu, toimii 6100:ssakin.
    NusNus, mihin olet sitä selainta käyttänyt.. siis onko hyötyä.. näyttöhän luurissa on aika pieni.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Latasin sen nettiselaimen 7250:aan ja kyl se toimii. mut kun on kuvia ei se muisti riitä niiden näyttämiseen ja muutenkin näyttö on ehkä vähä liian snadi tohon hommaan. Ja ainakaan pikaisen koklun mtv3 sivuilta luukkuun pääsi etusivulle mut ei sisään jne. Eli kaikki ei varmaan toimi kunnolla ja sit se muistin puute tökkii koko ajan..
    Onko siis hyötyä..

5. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Tuossa on vaan se ongelma, että rikot luultavasti selaimen käyttöehtoja (vaikka niitä en olekaan lukenut) kun käytät sitä maksamatta 30:n päivän jälkeen.

6. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mikäs siinä jos tykkää. En mä itsekään kyllä alkais maksaan jostain html selaimesta ihan maltaita, jos sen voi saada aina kuukauden ajaksi ilman maksua.

7. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joku voisi kokeilla nakyyko silla hyvin helsinginsanomien tekstiversio. Se riittaisi minulle hyvin. Plussaa olisi jo kauppalehtikin avautuisi.

8. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Se on todella hyvä wapin kaveri. Jos en esim löydä jotain wapista niin haen tiedon html selaimella.
    Minulla kaikki sivut paitsi turvatut ja flash sivut avautuvat hyvin.

Juu tiedän että olen laiton kun haen selaimen aina uudestaan. Minusta on vaan turha maksaa ohjelmasta josta ei ole mitään hirveän suurta hyötyä. Himassa odottaa kuitenkin ADSL ja kunnon näyttö.

9. Aero

Tykkäykset:
    0
    Siis pääseekö tuolla lukemaan esim. foorumia?

10. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Kyllä reqwirelessin webviewerillä pääsee Luukkuun sisällekin. Kun tekstikenttä on valittu, täytyy painaa vihreää luuria niin saa kirjoittaa tunnuksensa ja salasanansa. Kovin kätevää ei ole kylläkään käyttää sähköpostia tuolla ohjelmalla, mutta sisälle kyllä pääsee.

Nyt menee aiheen vierestä, mutta onko kukaan kokeillut joskus Luukkua wapilla? Nyt MTV3:n ja Luukun wap-sivut ovat väliaikaisesti poissa käytöstä, enkä siksi ole voinut Luukkua kokeilla. "Väliaikainen" on kestänyt jo turhan kauan... Toimiiko wap-Luukku hyvin?

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No onhan siinä asetuksia et saa kuvat pois jne.
    Mut latasinkohan mä väärän ku ilmotti et siinä on vaan rajattu määrä käyttöä tolla ilmaisella versiolla ja ei päästäny enää.esim joku bittimäärä päivässä. Ja sitäpaitsi mun mielestä siinä oli vaan 10 päivää ilmaista käyttöä.
    Hesarin tekstiversio aukes hyvin.
    On mulla adsl muuten käytössä joten on toi aika onnetonta tolla 7250 näytöllä ja hidasta ja sikakallista ainakin soneran perusgprs käytöllä..
    Taidanpa poistaa mokoman sovelluksen ku en tarvi.

12. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    No ei siinä varmaan ihan turhaan se rajoitus ole. Eli ohjelma ei ole maksuton -> sitä saa käyttää vain sen 30 päivää. Kunnioitusta tekijää kohtaan, jos kerran softa on vielä hyväksi todettu!

13. Nynny

Tykkäykset:
    6
    Hyvä kysymys, johon mulla on mielestäni ihan hyvä vastaus:
    laitapa wap-selaimen aloitussivuksi osoite wap.helsinginsanomat.fi. Sieltä löytyy kaikki samat artikkelit, jotka löytyvät Hesarin webbisivuiltakin. Käyttö/vko maksaa muistaakseni 90 snt, eli paljon, paljon vähemmän kuin edes kokonaisen yhden päivän lehden osto (2 EUR).

KL:ää et noin niin kuin Hesaria pysty wapitse tai webiste yhtä halvalla valitettavasti lukemaan.

14. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Tuota, minä kyllä luen HS:a ilmaiseksi wapin kautta, 4mobile.net-wap-sivuilta. Muistaakseni siellä on Kauppalehdenkin sivut, mutta kun ei ole sinne tunnuksia.

Edit: En kylläkään otsikon luureilla, mutta kaipa niilläkin sinne pääsee.

15. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    No miksi sitä sitten jaksaa hakea uudestaan jos siitä ei hyötyä/iloa?

16. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    En tosiaan halua nipottaa, mutta tämähän on sama kun hakisit crackin Paint Shop Prohon. Respect to the coder!

17. Henkka !

Tykkäykset:
    0
    Ruikuti ruikuti nipo nipo :)

18. joonas-

Tykkäykset:
    0
    Kun ei oo kaapelia niin saako tuon sovelluksen ladattua jostain suoraan puhelimella?

19. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    http://www.reqwireless.com/wap/

20. joonas-

Tykkäykset:
    0
    "ei vastaa, yritä myöhemmin uudelleen" ?

Jaa tämä viestiketju