1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nettipaketti DNA Joustava 350:n kaveriksi?

Keskustelu osiossa 'Mikä liittymä minulle?', aloittaja hulkkmi, 1/1/12.

1. hulkkmi

hulkkmi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    434
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3 Marble White
    Eli pitäisi tähän HTC:hen saada netti, koska tämä laite tuntuu aika "rammalta" kun täytyy olla WLAN -verkkojen varassa. Ja operaattoria en ole ainakaan näillä näkymin vaihtamassa, eli DNA:ssa pysytään. Kysymys kuuluukin, että mikä DNA:n Liikkuva laajakaista -paketeista sopisi minun käyttötarkoitukseeni parhaiten? (S, M vaiko L)

Nettiä käytän nykyään lähinnä uutisten lukemiseen netistä (sivujen mobiiliversiot, johtuen yleensä panoulun hitaudesta), sosiaalinen media (facebook ja g+), sähköpostit jne. "peruskäyttö" + joskus uuden sovelluksen datan lataaminen (kuten GTA 3, jonka latasin WLAN:in yli tänään).

Eli tiivistettynä: onko Liikkuva laajakaista S "riittävän nopea" vai pitäisikö ottaa suoraan M, jolloin tuleekin seuraava kysymys: pieni hintaero (ei montaa euroa/kk) verrattuna L -liittymään, jossa kuitenkin jo nopeutta ihan tarpeeksi? Mutta kertokaa myös kokemuksia, jos "omistatte" esim. S -liittymän, että onko se mielestänne "riittävän nopea" yms.

Ps. En ole varma, että tuliko tämä oikealle alueelle, mutta modet siirtäköön/laittakoon lukkoon jos tarvis.

2. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Jos liittymästäsi löytyy jonkinlainen määräaikaisuus (eli puhelin 24kk/12kk tai etuoikeus 12kk) niin saat megan nopeuden 4 eurolla kuukaudessa.

3. aamojj

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    LG G2
    Kyllä se liikkuva laajakaista s melko pitkälle riittää, kunhan kärsivällisyyttä löytyy hieman. Itselläni sellainen käytössä ja hyvin olen pärjännyt. En ole havainnut tarpeelliseksi käyttää sivujen mobiiliversioitakaan, kunhan täydet n.500 kbps on käytössä. Edge- ja gprs verkoissa tiedonsiirrosta ei sitten tule mitään, mutta nopeudetkin tippuvat sinne 40 kbps:ään. Mutta tietenkin jos hinta ei ole este, niin ainahan nopeampi on parempi :D

4. hulkkmi

hulkkmi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    434
    Puhelinmalli:
    No pitää miettiä vielä, että jos ainakin alkuun ottaisi tuon liikkuva laajakaista s:n ja kokeilisi sitä ja vaihtaa sitten nopeampaan jos on tarvetta.

5. Testailija

Testailija Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Helppohan sitä on sitten nopeuttaa. Itse olen myös pärjännyt oikein hyvin S:llä.

6. hulkkmi

hulkkmi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    434
    Puhelinmalli:
    Mites muuten tuolla S:llä toimii videot esim. youtubessa? Onko hidasta esim. jotain 3-5 min musiikkivideota tms. tai vähän pidempääkin pätkää (5-10 min)? Ja yle areenan toiminta kiinnostaisi kanssa.

Jaa tämä viestiketju