1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nettiin 6600:n kautta?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja rasse, 3/2/04.

1. rasse

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nexus 6
    On kuulemani mukaan mahdollista. Yksi kysymys siitä vain tuli mieleen; eli kun puhelin alkaa soittamaan "yhteys numeroon" niin antaako tietokone bluetoothin välityksellä käskyn soittaa vai pitääkö kännykästä näppäillä gprs-yhteys auki?

2. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Ei tarvi olla yhteyttä auki.

3. jamo2001

Tykkäykset:
    0
    On mahollista mennä Nokian 6600 nettiin joko puhelimella tai puhelimen välityksellä. Itse olen käyttänyt GPRS palveluita n.3vuotta eri puhelimilla ja hyvin toimii. Nettiin pääset joko infrapunalla tai BlueTooth:in välityksellä.

t:Jamo

4. Hunttis

Tykkäykset:
    0
    Miten tämä BT-GPRS -surffaus sitten onnistuu?

En tiedä mikä itselläni on pielessä, mutta kun laitan läppärini soittamaan 6600:lla siihen gprs-numeroon (oliko se nyt *#99# tjsp) niin kännykkä muodostaa yhteyden kyllä.. Tietokone sanoo, että yhteys on luotu silläjasillä nopeudella, mutta kun yrittää tehdä jotain, niin dataa ei kuitenkaan siirry...

käytössä tällä hetkellä DNA:n gprs ja gprs:n käyttö toimii kyllä itse kännykällä ihan ok... Onko mahdollisesti jotain lisäjuttuja joita pitää tietokoneeseen asettaa?

Käytössä on siis tämä MSI:n USB BT palikka

Jaa tämä viestiketju