1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Netistä tilattujen puhelimien huolto

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja moba, 23/1/04.

1. moba

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs olen aatellut tilata puhelinkioskista Motorola v600:sen, mutta nyt lähinnä huolestuttaa se huoltaminen. Olen kuullut juttua että sen tilatun puhelimen voi viedä huoltoon lähimälle jälleenmyyjälle esim. Telering myy Motorolaa.. Vienkö sen vain sitten sinne?

Olen uusi näissä hommissa. Kiitoz vastauksista jo etukäteen.

2. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Viet. Ellet halua itse lähettää.

3. moba

Tykkäykset:
    0
    Tulipas vastaus nopeasti, kiitos.

4. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa tosin lähettää mailia ensin huollolle (Powermill), ennen kuin lähetät puhelinta ja kysyä meneekö mahdollisesti takuuseen. Saat vielä RMA-numeron, niin ei tarvitse maksaa postikuluja yms..

5. lassej

Tykkäykset:
    0
    Voisitko hieman valistaa tietämätöntä, että miten tuo RMA-systeemi toimii?

6. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Mailaat powermillille (oman merkkisi osastoon) ja pyydät takuukutsun tjsp. Antavat kuitenkin sellaisen numerosarjan jonka annat postin tädille kun lähetät pakettia ^^

7. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Käsittääkseni takuuhuollosta ei saa tulla ylimääräisiä kuluja asiakkaalle. Joskus sitä on täälläkin puitu...

8. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Nimenomaan.

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kuluttaja-asiamies varmaan sanoo noin ja oikeessa on mutta ainakin meillä jos joku tuo Samsungin huoltoon on lähetyskulut maksettava. Eipä niiden maksaminen meillekään kuulu koska ei koneita olla myyty.

10. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    saa poistaa

11. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Huh! Samsung ne maksaa jos oikein toimitte ^^

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jaa! Ei tommosta ilmotusta meille tullu, ohjeet lähettivät miten toimitaan ja lähetys sinnepäin ainakin niiden mukaan maksaa. Outoa et sit noin ilmottavat. Täytyy vielä tarkastaa asia ku en oo ite niitä kumminkaan lähettäny.

13. harhakuvitelma

Tykkäykset:
    0
    Mä olen muutaman Samsungin huoltoon toimittanut Postin kautta ja en ole muuta tehnyt kun laittanut pehmokuoreen puhelimen, täyttänyt Posti 14 sen tarrasysteemin ja laittanut rastin ruutuun "maksaja muu kuin lähettäjä". Ilman mitään sopimustunnuksia. Kyllä ne on ainakin tähän mennessä kiltisti ne vastaanottaneet eikä mitään maksuja meille ole tullut niinkuin ei pitäisikään.

14. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti tuo RMA-koodi pitää olla jos yksityishenkilö lähettää(?), tai ainakin A Novo minua neuvoi laittamaan antamansa koodin.

Jos ei mene takuuseen, ilmeisesti lisäävät sitten laskuun postikulut ymmärrettävästi.

15. harhakuvitelma

Tykkäykset:
    0
    Voi muuten ollakin noin. Enpä ole koskaan ajatellut kun olen sen firman nimissä lähettänyt.

Jaa tämä viestiketju