1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

netistä ostettu puhelin hajosi, mites takuu?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Teuski, 14/9/07.

  1. Teuski

    Liittynyt:
    22/2/04
    Viestit:
    81
    Tykkäykset:
    0
    3110c:n näyttö sanoi sopimuksen irti kolmen viikon käytön jälkeen. Puhelin on Fonepointista tilattuja tuolla sivuilla ei ole mitään mainintaa, miten takuun kanssa toimitaan. Voinko viedä tuon minkä tahansa (paikallisen) liikkeen kautta takuuhuoltoon vai pitääkö mennä luurin myyneen liikkeen kautta?
     
  2. Qwertyi

    Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

    Liittynyt:
    7/12/05
    Viestit:
    25615
    Tykkäykset:
    4672
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Nokian valtuuttamaan huoltoon viet tai lähimmälle valtuutetulle jälleenmyyjälle joka toimittaa sen huoltoon.
     
  3. jkaart

    Liittynyt:
    18/5/07
    Viestit:
    207
    Tykkäykset:
    3
    Ite kiikutin oman nokia 6120c lähimpään huoltoon ja kun vein sitä sinne niin ihmettelivät huollossa että mikäs malli se tämä tämmönen oikein on.
    Ei tarvinnu muuten ees kuittia näyttää ku huolto mies ei ollu aijemmin ikinä ko. puhelinta nähnykkään!
     
  4. Qwertyi

    Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

    Liittynyt:
    7/12/05
    Viestit:
    25615
    Tykkäykset:
    4672
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Paikkakunta oli mikä?
     
  5. samumanu Vieras

    Toi on kuulemma aivan normaalia. Puhelimet tulee myyntiin niin ettei asioista oo huoltojakaan informoitu ja jos ei itse omatoimisesti nettiä kaivele niin noin voi käydä. Ei kyl fiksua politiikkaa mun mielestä mokialta mut kai se on säästöä toikin ku ei tarvi kursseja ym järjestää..
     
  6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

    Liittynyt:
    21/6/02
    Viestit:
    42688
    Tykkäykset:
    363
    Jos Fonepointin myöntämään takuuseen vetoat, niin he päättävät miten asian hoitavat, esim. postilla, jos kyse kuluttaja kaupasta niin siitä ei saa syntyä kustannuksia kuluttajalle.

    Muita liikkeitä ei ehkä kovasti kiinnosta toisten liikkeiden koneita alkaan toimittelemaan veloituksetta.

    Voit viedä laitteen omatoimisesti myös valmistajan valtuuttamaan huoltoon / huollon vastaanottopisteesee, tuolloin on toki vaikeampi pyydellä mahdollisia kuluja.
     
  7. Euso

    Euso

    Liittynyt:
    13/11/03
    Viestit:
    171
    Tykkäykset:
    4
    Kyllä useatkin liikkeet toimittavat puhelimen huoltoon, vaikkei sitä olisikaan ko. liikkeestä ostettu. Takuukuitti on tietenkin hyvä laittaa mukaan.
     

Jaa tämä viestiketju