1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

netfront 3.01 vs opera 6.1

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Zeppelin, 4/11/03.

1. Zeppelin

Tykkäykset:
    0
    Eli ois tarkoitus hankkia tällä hetkellä markkinoiden paras nettiselain kännykkään,antakaapas vinkkejä?Miten ois esim tuo Netfront joka komeilee tuolle nokian softamarketin etusivulla,en ole paljoa kuullut tuosta netfrontista, onko kellään sitä?Vai onko kaikki niin vannoutuneita Operan käyttäjiä ettei kukaan ole edes kokeillut netfrontia vai eikö se nyt vaan ole mainitsemisenarvoinen? Tietysti muitakin vaihtoehtoja otetaan vastaan

2. anttiri

Tykkäykset:
    0
    riippuu hiukan mikä puhelin sulla on,oon kokeilu molempia ja ainakin toi uusin operan versio tuntuu tosi hyvältä mulla puhelimena n-gage ja opera toimii loistavasti. 3650:lla operalla tuli vähän väliä ongelmia muistin riittävyyden kanssa,nyt sitä ongelmaa ei ole, yks kokeilemisen arvoinen selain on myös doris, mielestäni lähes yhtä hyvä kuin opera

3. jason

Tykkäykset:
    0
    netfront toimii todella hyvin, niin kauan kun muisti riittää..

4. Zeppelin

Tykkäykset:
    0
    Kaipaisinkin lähinnä vertailua että onko esim. Netfrontissa mitään Operan ssr:n kaltaista järjestelmää jolla saa ne sivut sovitettua näytölle sopivaksi...ja mitä mahdollisesti parempia ominaisuuksia toisesta löytyy toiseen verrattuna...itse en ole vielä päässy kokeilemaan näitä kun en oo päässy tuota Usb kaapelia kokeilemaan

Jaa tämä viestiketju