1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nebulan palvelimilla ongelmia?

Keskustelu osiossa 'Tietotekniikka', aloittaja veppis, 29/1/10.

1. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Olen tässä ihmetellyt kun matkapuhelinfoorumi alkoi toimia tukkoisasti ehkä noin pari viikkoa sitten. Sama ilmiö nosti päätään myös telkku.comin kohdalla. Tulipa sama vielä androidsuomi.fi -saitinkin kohdalla. Eli sivujen lataus on todella hidasta tai selain ilmoittaa että palvelin vastaa liian hitaasti. Näille sivustoille on yhteistä se, että ne ovat Nebulan palvelimilla. Muilla sivustoilla ei ongelmia tunnu olevan. Kysymys kuuluukin onko Nebulalla jotain ongelmia palvelinten tai tiedonsiirron kapasiteetin suhteen? Vai joku vikatilanne päällä?

2. Warod

Tykkäykset:
    0
    Ainakin nebulan konesalissa olevien purkkejen bitti on toiminut ilman ongelmaa. Liekö sitten ko tarjoajan webhosting jossa on jotain häikkää?

3. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Minulla ei ole tietoa millaisia ongelmia Nebulalla on enkä tiedä jaksanko enää kysellä asiasta, vaan vaihdan jonnekin muualle, vaikka yhteistä taivalta on lähes kymmenen vuotta. Googlettamalla webhotellisuosituksia Nebula-kehuja kyllä löytyy, "hieman kallis nykyisin mutta luotettava". Usein olen törmännyt myös suositukseen hankkia palvelu ulkomailta, parempi hinta-laatusuhde siellä. Hostgatorin palvelua parhaillaan testailen, koska sen VPS-paketti voisi olla ihan hyvä vaihtoehto tämän sivuston pyörittämiseen.
    Posted via Mobile Device

4. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Laitoin tänään kyselyn Nebulalle, lainasin em. veppiksen raporttia ja Matkapuhelinfoorumi hidastunut? -ketjun viimeisintä viestiä, tässä vastaus:

Jaa tämä viestiketju