1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Navigointi E90:llä?

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja Kekkula, 8/7/07.

1. Kekkula

Tykkäykset:
    0
    Mikä navigaattoriohjelma olisi toimiva ja hyvä tuohon E90 malliin?

Lähinnä pelkkä Suomi tai Skandinavia kartta riittäisi.

2. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6608
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Vastataan ihan samat mitä sulle on vastattu jo muissakin ketjuissa, mutta...

Tällä hetkellä "täysin" toimivaa ohjelmaa ei kys. laitteelle ole, jokaisesta ohjelmasta löytyy vielä jotain bugeja (esim. ei toimi kuin puhelinnäytöllä, ei toimi sis. gps:n kanssa tms) mutta itse olen käytellyt ihan tuota Nokia Mapsia. On toimiva, ja kohtuullisen hintainenkin esim. kuukauden lisenssillä.

Jos haluaa pidemmän aikaa niin voihan sen ohjelman ostaa vaikka kolmeksi vuodeksi. Mutta jos Maps ei jostain syystä kelpaa niin sitten pitää katsoa suuntaan Navicore / TomTom. Navicoresta ei ole mitään kokemuksia. Omalla N95:lla olen käyttänyt Mapsia sekä välillä TomTomia, koska Mapsin omainaisuudet eivät (ainakaan vielä) yllä ihan TomTomin tasolle.

Kuitenkin Maps on erittäin toimiva navigointiohjelma (se siis ei ole mikään pelkkä paikannusohjelma), vaikka opasteet ovatkin välillä hiukan "hauskoja" tai epäselviä. Itse pärjään tuolla loistavasti, katsotaan sitten kun tomtom julkaisee N95:lle sisäisellä gps:llä toimivan version, että mitä sitten tehdään.

3. Kekkula

Tykkäykset:
    0
    Ok, kiitos selkeästä ja hyvästä vastauksesta : )

Jaa tämä viestiketju